6 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee

2 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle flex en deze is compleet waardeloos. Heb in een maand tijd 3 nieuwe apparaten gekregen. Omdat ze steeds kapot gingen. Ervaring met de Philips avent heb ik niet.

2 jaar geleden

Ik heb via marktplaats een oud model medela maxi swing gekocht en in de kraamweek intensief gebruikt. Omdat deze zo goed beviel heb ik inmiddels een nieuwe (er zit nu een antilekbeveiliging bovenop de flesjes) gekocht. Ook die bevalt hier heel goed.

2 jaar geleden

Heb ondertussen een arsenaal aan kolven hier liggen. Medela, avent en horigen. Ik zou inplaats van avent voor horigen gaan. Zelfde concept, beter uitgevoerd, heeft een accu en vele verschillende maten in kolfschelpen. Alleen minder bekent. Medela is echt waardeloos als je fulltime kolft. Die motor gaat geregeld kapot.

2 jaar geleden

Hier begint mijn medela swing maxi af te sterven. Eind februari gekocht. Maakt een raar geluid en zuigt niet (om het even zo te noemen.. ) Contact met waar ik hem gekocht heb loopt stroef. Mocht er ooit een tweede komen geen medela meer.

2 jaar geleden

Philips avent gebruiker hier! Alleen maar positieve ervaringen ! Als ik de reacties hier lees lijkt me dat de betere optie van die twee. Zelf super tevreden in ieder geval.