21 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Alleen strippen kan dus lastig zijn als de bevalling nog niet in aantocht i ...
Dankjewel voor je berichtje!
Ja gister poging strippen gedaan en dat is niet gelukt. Het deed echt zeer had het niet verwacht . Ook aardig wat bloed verlies. Maar gelukkig kan het geen kwaad met de bevalling!
5 jaar geleden
Hier ook, helaas door 2 operaties ook veel littekenweefsel..waardoor de ontsluiting maar langzaam vordert. Ik ben gisterochtend opgenomen in het ziekenhuis voor mijn inleiding, en elk inwendig onderzoek doet me haast meer zeer dan de wee毛n zelf, even doorbijten!
5 jaar geleden
Reactie op Anemarieke
Hier ook, helaas door 2 operaties ook veel littekenweefsel..waardoor de ont ...
Wat vervelend zeg! Wat zeggen ze in t ziekenhuis erover dat het naar achter ligt? Hoop
Voor je dat je snel je kleintje in je armen heb! En dat het voorspoedig mag gaan 馃槞 succes!!
5 jaar geleden
Had ik ook. Poging om te strippen en inwendig onderzoek deed me enorm veel pijn! Maar heb een hele vlotte bevalling gehad, dus daar heeft het gelukkig geen invloed op. 鈾ワ笍
5 jaar geleden
Naar ik begreep van de Gyn is dit normaal (in dit stadium) en komt dit met de bevalling/ verstrijken juist naar voren. Althans bij de eerste strip poging had ik dit ook, bij de tweede was het al meer naar voren. Het komt goed!
5 jaar geleden
Reactie op lotte31dec
Had ik ook. Poging om te strippen en inwendig onderzoek deed me enorm veel ...
Dat had ik nou ook! Had niet verwacht dat het zoveel pijn zou doen. Mijn pijngrens is best hoog . Bij jou lukte het dus ook niet? Kwam het vanzelf op gang? Ik zie dat je pas bevallen bent, gefeliciteerd en genieten馃槞
5 jaar geleden
Reactie op moniek-Isa
Naar ik begreep van de Gyn is dit normaal (in dit stadium) en komt dit met ...
Bedankt voor je berichtje! Kon er bij jou de eerste keer ook niet gestript worden? Ze zei wel dat m鈥檔 baarmoeder soepel/week aanvoelde maar ze kon niet bij de opening laat maar zeggen 馃檲 die lag te ver naar achter
5 jaar geleden
Reactie op Flower 馃尯
Bedankt voor je berichtje! Kon er bij jou de eerste keer ook niet gestript ...
De eerste keer kon er inderdaad ook niet gestript worden. Hij lag heel ver naar achteren en het leek alsof er geen ontsluiting was. Maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen door de manier waarop hij lag
5 jaar geleden
Reactie op moniek-Isa
De eerste keer kon er inderdaad ook niet gestript worden. Hij lag heel ver ...
Ja klopt dat zei m鈥檔 verloskundige idd ook. Omdat m鈥檔 baarmoeder wel soepel aanvoelt verwacht ze wel iets maar ze kon het niet zeggen. Ik moet dinsdag weer terug hopen dat het dan wel kan
5 jaar geleden
Bij mij ligt het ook nog ver naar achteren. Mijn verloskundige heeft alleen proberen te voelen of ze erbij kon en of ik al ontsluiting had, maar dat lukte niet. Daarom ook niet verder geprobeerd om te strippen.
Ik ben vandaag 41 + 2 weken dus begin wel beetje zenuwachtig te worden. Vandaag controle in het ziekenhuis en morgen komt de verloskundige om te kijken of ze dan wel kan strippen.
Maar ik laat haar eerst voelen of het al wat naar beneden is gekomen, als er nog niets is veranderd laat ik haar niet strippen, zeggen zelf ook dat het dan nog geen nut heeft.
Hoop voor jou ook dat het naar beneden zakt en ze er beter bij kunnen. Miss doet het dan ook minder pijn 馃崁
5 jaar geleden
Reactie op Flower 馃尯
Dat had ik nou ook! Had niet verwacht dat het zoveel pijn zou doen. Mijn pi ...
Bij onze tweede was het strippen hoogstens ongemakkelijk, maar zeker niet pijnlijk. Deze keer schoot ik zowat door het plafond van de pijn. Gezegd dat ze maar moest stoppen.
Met 41+1 braken mijn vliezen ineens, zonder enige voortekens. Gepoept in het vruchtwater, dus naar het ziekenhuis. Binnen 8 uur was hij er.
5 jaar geleden
Gisteren gestript en mijn baarmoedermond lag ook ver naar achteren nog, gynaecoloog kon erbij maar de vrouwelijke verloskundige niet...
De gynaecoloog heeft gisteren gestript en had toen ruim 1 cm ontsluiting... strippen was niet echt aangenaam ook daardoor..
Verder veel harde buiken maar dat is het dan ook wel...
Morgen wordt ik ingeleid...spannend!!!
5 jaar geleden
Ik had het ook. Op dinsdag gingen ze voelen en lag hij nog ver naar achter en was het ook pijnlijk (nouja in ieder geval geen pretje)voor mij
Donderdagavond kwam ik voor de ballon en werd ik speciaal in de beugelstoel gelegd omdat hij dus dinsdag nog naar achteren gekanteld lag, maar wat bleek toen, was hij al naar voren gekanteld en bijna verstreken
Vrijdagochtend om 7:45 vliezen gebroken, kreeg gelijk natuurlijke sterke weeen (zonder weeenopwekkers) en om 11:35 is mijn dochter geboren
Dus maak je er maar niet te druk over! Komt goed
5 jaar geleden
Reactie op Flower 馃尯
Hoe is het inleiden gegaan? En ben je ondertussen bevallen? Spannend hoor
Nou ik zou dus zaterdagmorgen ingeleid worden maar vrijdagnacht om kwart voor 12 begonnen de wee毛n... 1 uur is de verloskundige geweest maar had 2cm ontsluiting en mijn baarmoedermond lag nog steeds ver naar achteren... dus ze zei dat zal nog wel even duren... maar ze was een uurtje weg en de wee毛n werden steeds heftiger dus nogmaals gebeld rond kwart over 3 en toen mochten we naar het ziekenhuis komen... iets voor 4 zaten we in de auto en in de auto kreeg ik perswee毛n die ik gelukkig nog redelijk weg heb kunnen puffen 10 over 4 stonden we voor de deur van het ziekenhuis en 5minuten later lag ik eindelijk in het bed en is ze 4:18 al geboren....
Dus het zegt echt helemaal niets allemaal zie je wel hihi...
Nu is het bij mij wel de 3e weet niet of dat verder nog uitmaakt..