12 Reacties

4 jaar geleden

Heb je al pap geprobeerd met een lepel misschien, of melk in rietjesbeker of gewone beker, dikkere of dunnere pak uit fles of rietjesbeker of gewone beker? Mijn zoontje dronk ook rond 8 maanden heel slecht uit het niets, consultatiebureau zijn dat hij rond de 400/450 wel binnen moest krijgen aan melk. Hier krijgt hij nu 3 keer een pap fles (met handvaten) hij wil geen gewone melk flessen en ook niet dat ik hem help, dan weigerde hij, maar de papfles in de hand geven en zelf laten doen vind hij top. Dus nu leg ik hem gewoon op dr bank/speelkleed, fles in de hand en hij gaat vrijwel altijd op

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 8,5 maand en ook koemelkallergie. Sinds 3 weken drinkt hij ook slecht zijn flesjes alleen de laatste van 210 drinkt hij nog heel goed. Hij kreeg 3 flessen van 210. Ik moet zeggen dat hij nooit graag deze speciale voeding dronk. Ook lust hij de pap niet wat ik dan ook kan voorstellen als hij die melk niet echt lekker vindt. Ik laat het gewoon gaan. De kinderarts vond het niet zo鈥檔 ramp als hij de ene keer wat minder drink als de andere keer. Eten doet hij juist erg goed hij geniet er dan ook echt van 馃グ

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, mijn zoontje wil nu echt eten en geen flesjes meer. Hij krijgt zodra hij wakker is rond 8-9 uur een kom (aarbei en bananen gesneden) Door de dag eet hij alles wat ik eet, koekjes, brood noem het maar op. In de avond krijgt hij een warme maaltijd en zij bedtijd om 19:00 krijgt hij 270 flesje, en die drinkt hij wel op. Rond 04:00 drinkt hij weer 270 flesje.

4 jaar geleden

Okee, ik volg ook een beetje. Onze zoon van 8,5 mnd krijgt boven nu 4 tandjes tegelijk en drinkt de laatste 3-4 dagen ineens heel slecht. Hij heeft ook veel last van diarree. Maar hij moet ook af en toe echt spugen (geen reflux, maar echt dat hele zure). Dus misschien heeft hij ook wat anders onder de leden. Ik wacht het even af. Hiervoor had hij echt nooit problemen met eten en was hij altijd lekker gulzig

4 jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook slecht sinds 2 weken. Nu heeft zij spruw al vraag ik mij af of dit de oorzaak is van haar slechte drinken. Wat waren nog meer symptomen van de acute koemelkallergie??

4 jaar geleden

Reactie op Linda152

Okee, ik volg ook een beetje. Onze zoon van 8,5 mnd krijgt boven nu 4 tandj ...
Dit klinkt eigenlijk gewoon als een buikgriep! Als je je zorgen maakt over hoeveelheid eten kun je altijd de huisarts even bellen

4 jaar geleden

Reactie op Vnlwn

Dit klinkt eigenlijk gewoon als een buikgriep! Als je je zorgen maakt over ...
Okee, daar was ik ook al een beetje bang voor! Ik houd het goed in de gaten. Elke keer krijgt hij op zijn minst wel een half flesje binnen. En ik bied het nu ook vaker aan. Als het minder wordt bel ik de huisarts inderdaad wel.

4 jaar geleden

Buikgriep gaat ook ontzettend rond. En is erg besmettelijk

4 jaar geleden

Reactie op I18

Mijn dochter drinkt ook slecht sinds 2 weken. Nu heeft zij spruw al vraag i ...
Apathisch worden Niet goed reageren Alleen maar slapen Spugen de hele dag door tot gal aan toe en diarree

4 jaar geleden

Reactie op k25ri

Apathisch worden Niet goed reageren Alleen maar slapen Spugen de hele dag ...
Jeetje wat heftig zeg. Gelukkig wel een oorzaak. Maar lijkt me heel naar.

4 jaar geleden

Oorzaak gevonden. Hij heeft keelontsteking. Daarom geen warme melk! Hopelijk snel weer beter

4 jaar geleden

Bij ons was het buikgriep. Een vriendin van mij is daardoor ook aangestoken. Nu drinkt hij zijn melkflessen weer helemaal leeg en gister had hij ook zijn fruit en groente weer goed gegeten 馃槉馃槉