11 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben in mijn verlof al begonnen met een fotoboek bij kruidvat. Ik wil 'm van het eerste jaar maken. Ik zit nu op 4 maanden en heb al 30 bladzijde 😱 ik maak bij kruidvat ook altijd mijn vakantieboek, maar ik wilde dit keer wel echt een mooi boek. Dus ik heb nu voor een mat witte omslag met goude folie letters gekozen (Precies als haar geboortekaartje). En de bladzijden is van dat dik karton die je helemaal plat kan leggen zodat je 1 grote bladzijde krijgt. Wat je tegenwoordig ook altijd in een trouwalbum zie. Er gaan behoorlijk wat uren inzitten, ik ben heel benieuwd hoe het eind resultaat wordt.

4 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Ik ben in mijn verlof al begonnen met een fotoboek bij kruidvat. Ik wil 'm ...
Dat klinkt gaaf! Ik wil er graag dingen bij plakken (zoals dingen uit het ziekenhuis) maar dat gaat niet helaas met zo’n digitaal album

4 jaar geleden

Reactie op Liam03

Dat klinkt gaaf! Ik wil er graag dingen bij plakken (zoals dingen uit het z ...
Nee dat klopt. Ik wilde dat eerst ook. Maar heb de echo foto's ook allemaal digitaal gehad, dus die kunnen er gewoon in. En eerste dingetjes zoals de schaar om de navelstreng door te knippen, eerste mutsje, naambandje enz heb ik samen met alle gekregen kaarten in een doos gedaan. Het meeste is toch te groot om ertussen te plakken. Wordt het ook minder snel rommelig 😄

4 jaar geleden

Ik heb ook een fotoalbum voor het 1e jaar. Heb er eentje van bol.com. Plak er eigenlijk vanalles in, de afsprakenkaart van de verloskundige, echofotos, geboortekaartje etc, ook de uitslag van de hielprik zit er in.🤣 heb hem zelf versierd met prulletjes van de action.😊 https://www.bol.com/nl/nl/p/walther-fa-208-c-fun-fotoalbum-30-x-30-cm-100-pagina-s-zandkleur/9200000081344693/?s2a=

4 jaar geleden

Ik hou de maanden bij in de app Once Upon. De fotoboeken zijn dan wel vrij duur, maar ik vind het echt ideaal

4 jaar geleden

Ik heb mijn trouwalbum toen bij fotoboeken.nl gemaakt heel tevreden mee. Voordeel is dat je er digitale scrap spullen zelf bij kan invoegen en mee kan spelen. Ik ga er in het nieuwe jaar mee beginnen van haar eerste jaar. Echo's en losse dingetjes heb ik een doosje voor km te bewaren. Ohja haar geboorte kaartje ga ik digitaliseren om op de voorkant van het foto album te doen

4 jaar geleden

Ik hou de maanden bij in de app Once Upon. De fotoboeken zijn dan wel vrij ...
Ik denk dat ik ook voor deze ga. Ik houd wel van een minimalistische stijl. Je upload de foto’s per pagina, kan shufflen in layout en dan ook nog de volgorde van foto’s bepalen. Geen poespas verder.

4 jaar geleden

Ik heb er nu twee gemaakt, eentje van de zwangerschap en bevalling (met hele bevallingsverhaal) en eentje van de eerste drie maanden. Straks maak ik er een van drie maanden tot een jaar en daarna wil ik er elk jaar 1 maken. Ik doe via de Once upon app, ideaal en omdat het zo makkelijk is komt het er ook van 😅 Ben niet zo’n creatieveling namelijk

4 jaar geleden

Ik gebruik het album: mijn eerste jaar van nijntje. Ik heb alle vragen tot nu toe beantwoord en plak er verschillende foto's in, wanneer mijn zoon 1 jaar is

4 jaar geleden

Ik heb voor mijn eerste dochter en nu ook voor mijn 2e fotoboeken gemaakt. Van 0 tot 4 maand. 4 tot 8 maand en 8 tot 12 maanden. Gemaakt met de Hema app

6 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter