36 Reacties

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Wij hebben ook deze voeding erin zitten met dezelfde instelling. Hij kan ook zo ontzettend veel drinken. Hoe oud is je baby en hoe veel drinkt hij nu?

4 jaar geleden

Misschien moet je dan overstappen naar de Forte. Dat is voor de hongerige baby, mijn zoontje van 12 dagen zit daar ookal op.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Lau1501

Misschien moet je dan overstappen naar de Forte. Dat is voor de hongerige b ...
Heb je dit in overleg gedaan met het CB? Hoe veel drinkt je zoontje nu?

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Hier precies hetzelfde. Wij hebben ook deze voeding erin zitten met dezelfd ...
Ze is van 16 maart en weegt nu 3640 (geboorte 3132) staan jullie instellingen hetzelfde als bij ons?

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Ja wij hebben de instellingen daar ook op staan. Hoe veel drinkt ze nu per fles?

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Ja wij hebben de instellingen daar ook op staan. Hoe veel drinkt ze nu per ...
Ze krijgt afwisselend 90-120 Ligt er dus een beetje aan hoe snel ze komt meestal om de 2 uur 90 en langer 120

4 jaar geleden

Nu kijk ik op babypark in de setting lijst en daar staat bij kruitvat standaard 1 volledige zuigelingenvoeding: 5. Terwijl als ik hem invoer bij baby brezza er 4 uitkomt.

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Nu kijk ik op babypark in de setting lijst en daar staat bij kruitvat stand ...
🤔ik heb alleen via Brezza gekeken...zal zo eens verder spitten

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Nu kijk ik op babypark in de setting lijst en daar staat bij kruitvat stand ...
Zie nu dat dit niet de Brezza is die wij hebben. Wij hebben de advanced, dit is ook een artikel uit 2016. Ga er vanuit dat het via de site toch wel de officiële informatie is

4 jaar geleden

Ooh niet goed gekeken dan! Dan is instelling 4 toch wel goed. Toevallig moet ik volgende week maandag naar het CB en ga navraag doen over hoeveelheid voeding en eventueel gebruik gaan maken van forte.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Ik herkende dit nog van mijn eerste zoon dus heb dit keer niet overlegd met CB. Heb ze wel medegedeeld dat ik ben begonnen met Forte, vonden ze prima. maar je kan dinsdag ook gewoon even naar jouw CB bellen om te overleggen. Hij drinkt nu om de 4 uur 90cc, in de nacht laat ik hem zelf komen en komt dan soms pas na 5 a 6 uur.

4 jaar geleden

Reactie op Sanneeb

Ooh niet goed gekeken dan! Dan is instelling 4 toch wel goed. Toevallig moe ...
Laat je even weten hoe het is gegaan? Wij hebben de 28e pas een afspraak☺️

4 jaar geleden

Reactie op Spl

Laat je even weten hoe het is gegaan? Wij hebben de 28e pas een afspraak☺️
Ik laat het je weten!

4 jaar geleden

Hoe bevalt de brezza jullie? Hij staat bij op mijn lijstje van kopen maar lees hier op het forum nooit wat over. Mij leek het door filmpjes via youtube echt een ideaal ding.

4 jaar geleden

Reactie op Taat

Hoe bevalt de brezza jullie? Hij staat bij op mijn lijstje van kopen maar l ...
Ik vind hem ideaal. Poeder wordt goed gemengd en heb het idee dat onze zoon minder krampjes heeft dan van te voren! Verder is het ideaal als je alleen bent en hij aan het huilen is, je kan met één hand de fles klaarmaken. Ik raad hem aan hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Taat

Ik merk dat weinig personen hier nog vanaf weten, wellicht is dat de reden dat er niet veel over gepraat wordt. M’n kraamzorg en VK wisten beide niet van het bestaan af bijvoorbeeld. Ik vind het een fijn apparaat, ik heb hem van werk gekregen dus dat was heel fijn! Flesjes zijn binnen 3 seconden gemaakt en op temperatuur. Ik ben er blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op Taat

Ik heb pas hier juist wat topics gezien, maar deze zijn eigenlijk niet zo positief.

4 jaar geleden

Ik heb laatst een topic voorbij zien komen over de baby brezza dat ze er achter kwamen dat het apparaat niet altijd de juiste verhoudingen gaf in het flesje zou dit misschien de reden kunnen zijn dat je kindje meer drinkt als er te weinig poeder in de fles wordt gedaan raakt je kindje niet genoeg verzadigd?

4 jaar geleden

Hier staat hij op setting 5 met Kruidvat , mijn kleine man krijgt nu 120 cc (4 weekjes oud) hij is prima op gewicht ,ik raad het iedereen aan. Wij hebben alles gecontroleerd door een YouTube filmpje en geeft gewoon de juiste hoeveelheid poeder, uiteraard ook handmatig er bij gehouden en de verhoudingen kloppen , t is ook echt Amerikaans dus ben er ook niet bang voor dat het niet klopt, Amerikanen zijn nogal precies wat dit betreft

4 jaar geleden

Ik heb het inderdaad net uitgeprobeerd en hij heeft inderdaad bij 120ml maar 3 schepjes in plaats van 4... misschien moet het dan toch setting 5 zijn?