Wij hebben de Baby Brezza Formula Pro Advanced in combinatie met Kruidvat voeding (bedankt CB!) alleen twijfel ik nu aan de instelling en ben benieuwd of er meerdere zijn die deze combinatie ook hebben. De instelling staat op stage 1 setting 4. Volgens de instructies kan het eigenlijk ook niet anders maar onze dochter drinkt vrij veel. We voeden wel op verzoek maar vrijwel elke 2 uur gaat er een flinke fles doorheen met soms nog een extra aanvulling. Ze groeit goed dus misschien onnodig zorgen maar toch erg benieuwd of iemand mij hierbij kan “helpen”
Hier precies hetzelfde. Wij hebben ook deze voeding erin zitten met dezelfde instelling. Hij kan ook zo ontzettend veel drinken. Hoe oud is je baby en hoe veel drinkt hij nu?
Nu kijk ik op babypark in de setting lijst en daar staat bij kruitvat standaard 1 volledige zuigelingenvoeding: 5. Terwijl als ik hem invoer bij baby brezza er 4 uitkomt.
Nu kijk ik op babypark in de setting lijst en daar staat bij kruitvat stand ...
Zie nu dat dit niet de Brezza is die wij hebben. Wij hebben de advanced, dit is ook een artikel uit 2016. Ga er vanuit dat het via de site toch wel de officiële informatie is
Ooh niet goed gekeken dan! Dan is instelling 4 toch wel goed. Toevallig moet ik volgende week maandag naar het CB en ga navraag doen over hoeveelheid voeding en eventueel gebruik gaan maken van forte.
Heb je dit in overleg gedaan met het CB? Hoe veel drinkt je zoontje nu?
Ik herkende dit nog van mijn eerste zoon dus heb dit keer niet overlegd met CB. Heb ze wel medegedeeld dat ik ben begonnen met Forte, vonden ze prima. maar je kan dinsdag ook gewoon even naar jouw CB bellen om te overleggen. Hij drinkt nu om de 4 uur 90cc, in de nacht laat ik hem zelf komen en komt dan soms pas na 5 a 6 uur.
Hoe bevalt de brezza jullie? Hij staat bij op mijn lijstje van kopen maar lees hier op het forum nooit wat over. Mij leek het door filmpjes via youtube echt een ideaal ding.
Hoe bevalt de brezza jullie? Hij staat bij op mijn lijstje van kopen maar l ...
Ik vind hem ideaal. Poeder wordt goed gemengd en heb het idee dat onze zoon minder krampjes heeft dan van te voren! Verder is het ideaal als je alleen bent en hij aan het huilen is, je kan met één hand de fles klaarmaken. Ik raad hem aan hoor!
Hoe bevalt de brezza jullie? Hij staat bij op mijn lijstje van kopen maar l ...
Ik merk dat weinig personen hier nog vanaf weten, wellicht is dat de reden dat er niet veel over gepraat wordt. M’n kraamzorg en VK wisten beide niet van het bestaan af bijvoorbeeld. Ik vind het een fijn apparaat, ik heb hem van werk gekregen dus dat was heel fijn! Flesjes zijn binnen 3 seconden gemaakt en op temperatuur. Ik ben er blij mee!
Ik heb laatst een topic voorbij zien komen over de baby brezza dat ze er achter kwamen dat het apparaat niet altijd de juiste verhoudingen gaf in het flesje zou dit misschien de reden kunnen zijn dat je kindje meer drinkt als er te weinig poeder in de fles wordt gedaan raakt je kindje niet genoeg verzadigd?
Hier staat hij op setting 5 met Kruidvat , mijn kleine man krijgt nu 120 cc (4 weekjes oud) hij is prima op gewicht ,ik raad het iedereen aan. Wij hebben alles gecontroleerd door een YouTube filmpje en geeft gewoon de juiste hoeveelheid poeder, uiteraard ook handmatig er bij gehouden en de verhoudingen kloppen , t is ook echt Amerikaans dus ben er ook niet bang voor dat het niet klopt, Amerikanen zijn nogal precies wat dit betreft