9 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb zelf nog een laken en deken er over.. maar mijn zoontje ligt alleen in romper in zijn slaapzak en het is 14 graden op dit moment in zijn kamer 😅
4 jaar geleden
Reactie op Erka
Ligt aan je kindje en de slaapzak. Als je kindje graag ingestopt word kan j ...
Hier een druk kindje dat heel het bed rondgaat, dus geen laken of deken erbij. We hebben een Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Ze slaapt nu in een korte mouwen romper en het herfstdeel met een TOGwaarde van 2.0
4 jaar geleden
Reactie op Erka
Hier een druk kindje dat heel het bed rondgaat, dus geen laken of deken erb ...
Ik heb idd ook een puck a baby 4 seizoenen en ze blijft ook niet liggen, ze wordt graag ingepakt onder een laken dus die kan ik evt nog er over heen doen voor het geborgen gevoel toch?
4 jaar geleden
Die van mij is een koukleum! Romper, wafelpyjama van Feetje, slaapzak van de hema, en dan zo'n dekentje (is niet dik) van Koeka erover en strak ingebonden. Dan slaapt hij lekker door. Haal ik het dekentje/ pyjama weg, wordt hij wakker snachts. Zo blijft hij op temperatuur. Verschilt per kind ook denk ik
4 jaar geleden
Reactie op babygirlz
Ik heb idd ook een puck a baby 4 seizoenen en ze blijft ook niet liggen, ze ...
Ja dat kan, even kijken naar de temperatuur in de kamer en de bijbehorende TOGwaarde. Niet dat je daar niet van mag afwijken, maar dan heb je een richtlijn. Bij een deken staat het meestal op het label en een lakentje is volgens mij TOG 0.5
https://support.puckababy.com/hc/nl/articles/360061807614-TOG-waardes-en-warmte-waar-moet-ik-rekening-mee-houden-

4 jaar geleden
Ik heb een puckababy 4 seizoen slaapzak en daar overheen doe ik nog een dekentje. Is maar 13 a 14 graden op z'n kamertje