23 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga denk ik geen babykleertjes en (baby)speelgoed bestellen bij Alie. Er zit dan geen enkel keurmerk op waardoor je weet dat het veilig is.. de (strenge) Europese regels gelden daar niet op. Ik vind DropShipping website daarom ook lastig. Wel Nederlandse website, maar grote kans dat het gewoon van Alie komt. Je hebt geen idee wat de kwaliteit en veiligheid is 🤔

5 jaar geleden

Reactie op Simone13

Ik ga denk ik geen babykleertjes en (baby)speelgoed bestellen bij Alie. Er ...
Speelgoed haar ik daar niet vandaan idd om die reden. Maar er zijn zulke leuke rompers en broekjes die in nl gewoon niet te verkrijgen zijn. Ik zal de kleding uiteraard testen op stevigheid alvorens ik het aan doe

5 jaar geleden

Je kan ook gewoon wat groter bestellen.. Baby groeit er vanzelf in :) levertijd is wel onwijs lang nu.. Patpat UK heeft ook hele schattige rompertjes daarbij staat een levertijd van 15/17 werkdagen.. Scheelt iets aan tijd

5 jaar geleden

Reactie op Nikita29

Je kan ook gewoon wat groter bestellen.. Baby groeit er vanzelf in :) lever ...
Thnx voor de tip. Denk je een 6maanden maatje gaat passen?

5 jaar geleden

Reactie op Simone13

Ik ga denk ik geen babykleertjes en (baby)speelgoed bestellen bij Alie. Er ...
Hierom twijfel ik ook steeds. Ik zal niet liegen, ook de slingers en ballonnen hier komen uit China.. maar áls je kleding besteld..check alsjeblieft hoe de naadjes zijn, of er geen schattige maar gevaarlijke strikjes of stoffen riempjes op zitten, en was de boel grondig! Die gekke geur uit sommige pakketjes, die vertrouw ik niks. En koop alsjeblieft geen voeding of verzorgingsproducten buiten de EU :0 :p

5 jaar geleden

Ik heb tot nu toe 1 pakje gekocht via AliExpress. Bleek belachelijk groot, nu is dat niet zo erg want het past op een gegeven moment vanzelf (na een jaar ofzo haha) maar hij ruikt super chemisch.. dat vind ik toch een beetje eng

5 jaar geleden

Reactie op Anemarieke

Hierom twijfel ik ook steeds. Ik zal niet liegen, ook de slingers en ballon ...
Idd geen voeding

5 jaar geleden

Mega fan van Ali hier! Vooral betreft huis/wonen etc. Zou je aanraden om de reviews te lezen en foto's te bekijken, zijn er geen reviews dan ergens anders bestellen. Betreft keurmerken: Aziatische baby's en kinderen leven ook gewoon hoor. In Nederland worden er vaak genoeg producten teruggeroepen die zelfs "gekeurd" horen te zijn. Zegt dus niets, ben er bij en let op met welk product dan ook.

5 jaar geleden

Lekker naar de lokalen winkels gaan:) weet je zeker wat je koopt en ook nog goed voor de lokale ondernemers👍🏼

5 jaar geleden

Lekker naar de lokalen winkels gaan:) weet je zeker wat je koopt en ook nog ...
Idd als je geld en tijd zat hebt 🤭

5 jaar geleden

Een keer besteld en was echt allemaal rommel, na 1x wassen wat t vrijwel klaar 😅

5 jaar geleden

Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje vorig jaar eens wat kleren gekocht. Achteraf niet zo mooi en leuk als toen op de foto. Maar ach als pyama kan alles 😂 heb nu wel haarbandjes besteld bij ali. En wat ze zeggen qua veiligheid.. Speelgoed koop ik er niet maar kleren zie ik geen kwaad in. Mits er natuurlijk een knoopje of iets aan zit maar dat check je dan toch goed na

5 jaar geleden

Ik heb een luiertas besteld, fotoboek en een voeding T-shirt. Ik heb wel al heeel veel kleertjes gekregen van nichten dus voor de eerste 4 maanden zou ik denk zo goed als niks hoeven te kopen 😂 Maar ik wil zoiezo nog wel wat nieuwe kopen. Ik denk dat ik meschien wel nog kleertjes ga bestellen wat zitten hele leuke bij die je hier niet ziet. maar dan wat groter maat 68+ denk. Ik kijk ook altijd eerst naar de reviews van een product. Ik zou niks van plastic bestellen wat de baby in zijn/haar mondje kan doen zoals speelgoed of Fopspeentje ofzo zou ik er nooit bestellen ivm de veiligheid. Europa heeft daar strenger veiligheid regels voor.

5 jaar geleden

Hier wel eens wat kleertjes van Ali via een vriendin gekregen. Is echt geen mooie kwaliteit en snel stuk. Als je budget wil kopen ga dan naar de zeeman, super leuke kleertjes en blijven best lang mooi. Zeeman valt wel wat klein dus als je een groter kindje verwacht zou ik daar geen maatje 50 kopen..

5 jaar geleden

Patpat hoor ik vaak van dat dingen nooit geleverd worden of pas na maanden en maanden bellen. Hema en Zeeman hebben prima rompers die mooi blijven en getailleerd zijn. Primark nooit doen, is echt troep qua rompers. Allemaal verschillende maatval. Ik had voor mijn zoon alle rompers van Petit bateau, inderdaad iets duurder maar hebben supervaak sale en dan is het 21 euro voor 3 rompers die echt voor altijd mooi blijven en prachtig zitten.

5 jaar geleden

Ik snap het wel alie heeft wel echt leuke dingen die je niet bij de zeeman of dergelijke heb! Is niet om het geld maar hoe schattig het eruit ziet. Het is niet duur zou een gokje wagen

5 jaar geleden

Lekker naar de lokalen winkels gaan:) weet je zeker wat je koopt en ook nog ...
Dat dus! Hier ook geen Ali spullen!

5 jaar geleden

Oh en.. volgens mij is het grootste gedeelte van Ali gejat. ( als in de foto’s/ ontwerpen/ etc) Dus als je iets schattigs ziet. Is er hoogstwaarschijnlijk ergens een ‘eerlijk’ merk dat dit ontworpen heeft en verkoopt.

5 jaar geleden

Reactie op Barbbs

Oh en.. volgens mij is het grootste gedeelte van Ali gejat. ( als in de fo ...
Of andersom en het komt van ali maar je betaalt het 3 dubbele. Dropshipping

5 jaar geleden

3 maanden is goed voor maat 56. Soms vallen ze wat groter of kleiner. Ik heb, net als met de eerste, wat boxpakjes besteld en wat pakjes klaar staan in maat 6mnd. Allemaal katoen. Goed reviews lezen en komt allemaal goed, gewoon doen, scheelt je hoop geld hahha