18 Reacties
5 jaar geleden
Romper, shirt, muts, broekje en sokken.
In het ziekenhuis is het vaak aangenaam!! Naar huis is een jasje en een warme deken!!
Onze was 35 weken dus kreeg het advies om een warme kruik van huis vast in de maxi cosi te leggen/ in de voetenzak! Dus lekker warm de maxi in!!
5 jaar geleden
Kan een onesie pakje over een rompertje ook? Met sokjes en mutsje? Of niet zo goed voor in ziekenhuis?
5 jaar geleden
Kan een onesie pakje over een rompertje ook? Met sokjes en mutsje? Of niet ...
Ja hoor dat kan prima. Vinden (we) ze juist schattig.
Als je naar huis gaat met de kleine is een vestje of jasje of berenpakje wel verstandig.
5 jaar geleden
Reactie op joyceg123
Ja een romper met broekje en een shirtje en een vestje als je naar buiten g ...
Je partner mag ook aankleden hoor is maar net wat je zelf wil 😊
5 jaar geleden
Rompertjes zijn eigenlijk zoals wij onderbroek en hemdje dragen. Dus alles kan erover, een shirtje en broekje of een pakje met broek en t-shirt, een vestje, een pyjama'tje.
5 jaar geleden
Reactie op panaceatic
Rompertjes zijn eigenlijk zoals wij onderbroek en hemdje dragen. Dus alles ...
Kruippakje met broekspijpen en lange mouwtjes bedoelde ik. 😅🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Hey meiden, kunnen overslag rompers met halve mouwtjes ook voor newborn baby’s? Voor onder het pakje? Of zijn lange mouwen beter? 😄
5 jaar geleden
Reactie op mamaloulou
Hey meiden, kunnen overslag rompers met halve mouwtjes ook voor newborn bab ...
Ik zou zeker lange mouwen doen, in het begin heeft je kleintje moeite om de temperatuur te houden.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook weinig pasgeborenen zie op m'n afdeling met korte mouwen rompers zeker in deze tijd van het jaar.
5 jaar geleden
Ik zou zeker lange mouwen doen, in het begin heeft je kleintje moeite om de ...
Thanks 😀
5 jaar geleden
Ik zou zeker lange mouwen doen, in het begin heeft je kleintje moeite om de ...
Ik heb natuurlijk wel wat voor eroverheen. Een gebreid overslag shirtje met lange mouwen, een lang broekje en sokken en slofjes. En een jasje van wol als hij naar huis mag. Is het dan nog te koud denk je?
5 jaar geleden
In het ziekenhuis is het vaak aangenaam!! Naar huis is een jasje en een war ...
Dan moet de bevalling wel een beetje vlotten, want anders is die kruik toch allang afgekoeld als je weer in de auto komt? 😛
5 jaar geleden
Reactie op Hendrikje19
Dan moet de bevalling wel een beetje vlotten, want anders is die kruik toch ...
Haha zoals je kan lezen was mijn baby prematuur!! Dus die heb ik later opgehaald! Ze hebben vast ook wel warm water in het ziekenhuis! Voor hetzelfde geld beval je in maart en schijnt de zon 🤞 😋