8 Reacties
4 jaar geleden
Misschien gewoon eens een tijdje aankijken en vrij laten bewegen?
Die van mij slaapt alleen in een slaapzak zonder laken of deken. Ze heeft een periode gehad dat ze de slaapzak bij haar voeten vastpakte en naar haar borst bracht, dan steeds van links naar rechts ging rollen en uiteindelijk bleef ze dan een kant op hangen omdat ze in slaap was gevallen 😂
Tegenwoordig doet ze dit niet meer. Maar is gewoon even een voorbeeld dat ze soms toch goed inslapen ook al lijkt het alsof ze aan het spelen zijn.
Het gaan zitten gebeurt nu ook wel eens hier. Denk dat dit ook wel een fase is waar we allemaal mee te maken krijgen. Zolang ze niet moppert laat ik haar dan gewoon in bed, ze heeft dan toch wat meer rust en na een half uurtje valt ze meestal toch in slaap.
Dus, hier geen tips over instoppen… en als je het al zo hebt aangekeken heb je hier helemaal niets aan 😁
4 jaar geleden
Reactie op Erka
Misschien gewoon eens een tijdje aankijken en vrij laten bewegen?
Die van ...
Ja ik denk dat we ook ergens doorheen moeten,.. langzaam dingen afbouwen. Maar ik zit er ook mee dat ze eczeem heeft op haar wangen en wil gewoon niet dat ze daar aan gaat krabben 's nachts. En vanmorgen rond 5uur werd ze wakker en alleen door bij mij te liggen viel ze weer in slaap (pas de 2e keer dat dit is voorgekomen trouwens) maar heb gemerkt hoe bewegelijk 1 armpje is. Wrijven, slaan alle kanten gaat ie op en elke keer hup weer wakker.. dus toen haar handje vast gehouden en ze zuchte echt, hèhè.
Ook als ze naar bed gaat is ze dus super druk alle kanten op, zitten/staan en dan als ik haar instop zucht ze ook en wordt ze helemaal rustig.. maarja. Liefste wil ik gewoon wat jij zegt, beetje rommelen en dat ze dan zelf gaat slapen. Maar hier gaat ze uiteindelijk vreselijk huilen als ik het probeer..
4 jaar geleden
Reactie op Rusty
Ah wat een fijne tip! Dank je! Ik ben is gaan kijken en zoiets zou zomaar k ...
Overigens vind ik je truc van twee slaapzakken ook goed bedacht (en het werkt dus). Evt een dunnere tweede slaapzak gebruiken zodat het niet te warm is? Het afbouwen komt wel goed. Af en toe even proberen maar misschien is het haar moment gewoon nog niet.. Succes!