15 Reacties

5 jaar geleden

Is vruchtwater wat nog in dr neusje zit, mocht ze nog niet zo oud zijn!

5 jaar geleden

Reactie op xoeline

Is vruchtwater wat nog in dr neusje zit, mocht ze nog niet zo oud zijn!
Ze is 10 dagen nu

5 jaar geleden

Mijn kraamverzorgster vertelde mij dat dit normaal is omdat ze nog geen neushaartjes hebben ☺️

5 jaar geleden

Onze baby niest ook zoveel. De kraamverzorgster zei dat dit normaal is omdat ze overal nog aan moet wennen. Niets om je zorgen over te maken

5 jaar geleden

Ik ben bevallen op 16 maart en ons popje niest ook erg veel...

5 jaar geleden

Ja is normaal vertelde de Kraamzorg, babies hebben ook nog geen neusharen en ze moeten overal aan wennen natuurlijk

5 jaar geleden

Hier denk ik 2 a soms 4 x per dag een niesje, is dat veel heb geen idee😅

5 jaar geleden

Ja hoor mijn zoontje niest ook minimaal 4x op een dag. Super schattig 🥰

5 jaar geleden

Reactie op MTZ

Mijn kraamverzorgster vertelde mij dat dit normaal is omdat ze nog geen neu ...
Mijne zei precies hetzelfde

5 jaar geleden

Onze zoon ook idd maar die is gisteren pas geboren en we liggen helaas op de couveuse-afdeling ivm wat hoge ontstekingwaardes (ze vermoeden ergens een infectie). Overigens maken de verpleegkundige zich helemaal niet druk als ik zeg dat ie 3x in een uur geniest heeft 🤷‍♀️. Zal er dus wel bij horen (kan het me niet herinneren van de 1e)

5 jaar geleden

Klopt idd onze kraamverzorgster zei dat het kwam door alles wat in huis dwarrelt van stof enz baby is in de baarmoeder niks gewend.

5 jaar geleden

Alle luchtjes zijn nieuw de reactie hierop is vaak niezen

5 jaar geleden

Hier zei de kraamverzorgster dat baby's alleen door hun neus ademen en door t niezen deze vrij houdt. Heel logisch voor mij.

5 jaar geleden

Mij werd verteld dat het normaal is omdat de slijmvliezen min of meer opdrogen als ze eenmaal zijn geboren.

5 jaar geleden

Jep mijne niest ook vaak !