15 Reacties Nieuwste boven Is vruchtwater wat nog in dr neusje zit, mocht ze nog niet zo oud zijn!
Reactie op xoeline Is vruchtwater wat nog in dr neusje zit, mocht ze nog niet zo oud zijn!
Ze is 10 dagen nu
Mijn kraamverzorgster vertelde mij dat dit normaal is omdat ze nog geen neushaartjes hebben ☺️
Onze baby niest ook zoveel. De kraamverzorgster zei dat dit normaal is omdat ze overal nog aan moet wennen. Niets om je zorgen over te maken
Ik ben bevallen op 16 maart en ons popje niest ook erg veel...
Ja is normaal vertelde de Kraamzorg, babies hebben ook nog geen neusharen en ze moeten overal aan wennen natuurlijk
Hier denk ik 2 a soms 4 x per dag een niesje, is dat veel heb geen idee😅
Ja hoor mijn zoontje niest ook minimaal 4x op een dag. Super schattig 🥰
Reactie op MTZ Mijn kraamverzorgster vertelde mij dat dit normaal is omdat ze nog geen neu ...
Mijne zei precies hetzelfde
Onze zoon ook idd maar die is gisteren pas geboren en we liggen helaas op de couveuse-afdeling ivm wat hoge ontstekingwaardes (ze vermoeden ergens een infectie). Overigens maken de verpleegkundige zich helemaal niet druk als ik zeg dat ie 3x in een uur geniest heeft 🤷♀️. Zal er dus wel bij horen (kan het me niet herinneren van de 1e)
Klopt idd onze kraamverzorgster zei dat het kwam door alles wat in huis dwarrelt van stof enz baby is in de baarmoeder niks gewend.
Alle luchtjes zijn nieuw de reactie hierop is vaak niezen
Hier zei de kraamverzorgster dat baby's alleen door hun neus ademen en door t niezen deze vrij houdt. Heel logisch voor mij.
Mij werd verteld dat het normaal is omdat de slijmvliezen min of meer opdrogen als ze eenmaal zijn geboren.
Jep mijne niest ook vaak !