38 Reacties

5 jaar geleden
Wij zijn laatst bij de dump geweest en die viel behoorlijk tegen, binnenkort naar het park, hopelijk is die het ritje meer waard

5 jaar geleden
Reactie op Lynn24
Wat viel er tegen? Hier goede ervaring met babydump (Veenendaal). Veel uitl ...
Ja alle tijd om rond te kijken is er zeker omdat het niet groot is🤣 vond ik erg jammer verder niks dat écht slecht is daar hoor. Viel gewoon tegen. Thats it

5 jaar geleden
Wij zijn bij Babypark in Kesteren geweest en Babydump in Eindhoven.
Babypark zeer groot. Fijn om alles goed te bekijken, qua types en kleuren staat er van alles wel wat.
Babydump wat kleiner, maar daardoor wel wat overzichtelijker.
Bij beide winkels waren we aan het oriënteren en ze lieten ons gewoon ons gang gaan.
Ook bij van Asten in Tilburg geweest, maar ik ga liever terug naar een van de bovenstaande winkels.

5 jaar geleden
Babypark is netter en heeft een ‘luxere’ uitstraling. Echter Babydump is wat kleiner vaak en oogt wat ‘ goedkoper’, maar ook hier wordt je goed geholpen! Babypark en Babydump zijn van dezelfde eigenaren, maar door twee van dit soort winkels te hebben proberen ze beide segmenten van de markt aan te spreken! Het is dus net waar je van houdt, maar als je naar de Babypark gaat, dan moet je wel rekening houden met wat hogere prijzen!

5 jaar geleden
Wij zijn bij babypark geweest en dat was een hele fijne winkel! Verkoopster heeft alles goed uitgelegd maar ik zou wèl goede afspraken maken voor wat betreft leveren! Een vriendin van mij had een paar maanden vertraging. Was weliswaar nog in coronatijd maar alsnog, better safe than sorry! :)

5 jaar geleden
Ben bij beide gweest... prijzen vergeleken en waar t goedkoopste was, heb iks pullen gehaald.