38 Reacties

5 jaar geleden

Ik vond babypark fijner. Ik voelde me bij babydump nogal opgejaagd om iets te kopen..

5 jaar geleden

Babypark, overzichtelijk en nette presentatie

5 jaar geleden

Babypark!

5 jaar geleden

Wij zijn bij beide geweest, maar geslaagd bij Babydump. Hoewel ze ook sommige zelfde kamertjes hadden. Babypark is mega groot! Vond ik nogal overweldigend. We zijn maar direct naar de kamers gelopen haha

5 jaar geleden

Is van dezelfde eigenaar . In ieder geval hier in Drenthe

5 jaar geleden

Wij zijn laatst bij de dump geweest en die viel behoorlijk tegen, binnenkort naar het park, hopelijk is die het ritje meer waard

5 jaar geleden

Wij zijn laatst bij de dump geweest en die viel behoorlijk tegen, binnenkor ...
Wat viel er tegen? Hier goede ervaring met babydump (Veenendaal). Veel uitleg, alle tijd om rond te kijken en vragen te stellen.

5 jaar geleden

Babypark is echt veel ruimer opgesteld, als we het hebben over leuker dan zeker Babypark. Als we het hebben over prijzen dan babydump.

5 jaar geleden

Van asten😛 ofja daar gaan wij altijd heen omdat we in Tilburg wonen. Maar zijn ook een keer bij babypark geweest omdat we daar een kadobon van hadden. Super nette & overzichtelijke winkel. Goede service, vind baby dump zelf niet zon leuke winkel.

5 jaar geleden

Babydump

5 jaar geleden

Reactie op Lynn24

Wat viel er tegen? Hier goede ervaring met babydump (Veenendaal). Veel uitl ...
Ja alle tijd om rond te kijken is er zeker omdat het niet groot is🤣 vond ik erg jammer verder niks dat écht slecht is daar hoor. Viel gewoon tegen. Thats it

5 jaar geleden

Babypark is veel mooier. Baby dump heeft een goedkopere uitstraling. Uiteindelijk is babydump wel goedkoper

5 jaar geleden

Wij zijn bij Babypark in Kesteren geweest en Babydump in Eindhoven. Babypark zeer groot. Fijn om alles goed te bekijken, qua types en kleuren staat er van alles wel wat. Babydump wat kleiner, maar daardoor wel wat overzichtelijker. Bij beide winkels waren we aan het oriënteren en ze lieten ons gewoon ons gang gaan. Ook bij van Asten in Tilburg geweest, maar ik ga liever terug naar een van de bovenstaande winkels.

5 jaar geleden

Babypark is netter en heeft een ‘luxere’ uitstraling. Echter Babydump is wat kleiner vaak en oogt wat ‘ goedkoper’, maar ook hier wordt je goed geholpen! Babypark en Babydump zijn van dezelfde eigenaren, maar door twee van dit soort winkels te hebben proberen ze beide segmenten van de markt aan te spreken! Het is dus net waar je van houdt, maar als je naar de Babypark gaat, dan moet je wel rekening houden met wat hogere prijzen!

5 jaar geleden

Ik vind het kijken in babypark prettiger, veel mooier gepresenteerd. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik opgeschreven wat ik mooi vond en dan gekeken waar het goedkoper was en online besteld want meestal is de baby dump goedkoper of een leuke actie ergens anders!

5 jaar geleden

Babypark Gouda 👍🏼👌🏽

5 jaar geleden

Wij zijn bij babypark geweest en dat was een hele fijne winkel! Verkoopster heeft alles goed uitgelegd maar ik zou wèl goede afspraken maken voor wat betreft leveren! Een vriendin van mij had een paar maanden vertraging. Was weliswaar nog in coronatijd maar alsnog, better safe than sorry! :)

5 jaar geleden

Ben bij beide gweest... prijzen vergeleken en waar t goedkoopste was, heb iks pullen gehaald.

5 jaar geleden

Maar voor de prijs zou het niet uit moeten maken.. beide winkels werken met een laagste prijs garantie. Als je aan kunt tonen (via de site oid) dat het ergens anders voordeliger is, betalen ze je het verschil terug.

5 jaar geleden

Babypark is veel uitgebreider en qua opstelling prettiger. Baby-Dump was voor 1x prima, hierna bestel ik bij hun wel online.