16 Reacties

4 jaar geleden
Mijn zoon woog bijna 4,5 kg bij de geboorte. Pakjes van maat 50 kon hij niet aan vanwege zijn lengte. 55 cm. Maar hij heeft ongeveer 6 weken maat 56 gedragen. Hij woog miss wel veel, maar was zeker geen dikke baby. Wel hele grote voeten en handen. Dus trappelpakjes met voetstukjes eraan vast kon hij niet aan. Na 6 weken over gegaan op maat 62. De kans bestaat dat het hier dan alweer een stuk beter weer is. Ik zou daar niet te veel meteen van in huis halen. Miss 2 pakjes voor de zekerheid, mocht het echt nodig zijn heb je het zo besteld.

4 jaar geleden
Mijn zoons waren 4,3kg en 4,5kg en hebben beiden toch een paar weken in maat 56 gezeten. Mijn derde wordt nu ook zwaarder/groter verwacht maar ik neem alleen 56 mee naar het ziekenhuis. Ik heb wel één pakje maat 62 in de kast en haal er nog één in huis voor de zekerheid!
Misschien voor je eigen gemoedsrust wat 62 in huis halen? En anders heb je het inderdaad ook zo besteld...

4 jaar geleden
Reactie op kuip
Mijn zoon woog bijna 4,5 kg bij de geboorte. Pakjes van maat 50 kon hij nie ...
Ja klopt het is zo besteld.. alleen niet zo in huis.. via verschillende winkels dingen afgelopen weken besteld.. nou op sommige dingen wacht ik nog...😅😂
Of incompleet of kwijt geraakt.. 🙈

4 jaar geleden
Reactie op 2346
Ja klopt het is zo besteld.. alleen niet zo in huis.. via verschillende win ...
Ja de levertijden zijn droevig😅 Misschien kan je eens kijken of er in de plaats/stad waar je woont winkels zijn met een click and collect? Bij mij zit nl een babywinkel en de Hema, die kan ik gewoon bellen en het direct op (laten) halen... super handig! Volgens mij heeft Prenatal nu zelf een bezorgservice en dat schijnt ook snel te gaan en daar kan je evt ook je bestelling langs (laten) halen...

4 jaar geleden
Omdat alle babyzaken bestellingen vertraagd waren ben ik uitgeweken naar wehkamp en zalando. Wehkamp is de volgende dag in huis (3 x besteld), zalando was met 3 dagen en Hema was ook met 4 dagen.
Babydump was steeds ruim een week.. Prenatal ruim 2 weken.
En bij de babyzaken betaal je retour verzendkosten als iets niet goed is, dat is bij wehkamp gratis.
Als het spoed heeft zou ik bij wehkamp bestellen. Ze hebben best veel (al lijkt wel steeds meer uitverkocht) of pick up bij de winkel zelf. Maarja die retourvoorwaarden zijn wel ruk zeg maar.

4 jaar geleden
@ts moeilijk hè, dat inschatten.. succes met de geplande keizersnee 🤞🏼

4 jaar geleden
In mei/juni kun je zomaar nog een frisse dag hebben. Iets warms in huis hebben is dan wel fijn. En als t blijkt dat je het eerder kan gebruiken ook prima!

4 jaar geleden
Reactie op 2346
Ja klopt het is zo besteld.. alleen niet zo in huis.. via verschillende win ...
Ja ik heb indd begrepen dat het elders in het land, lastig is momenteel met leveren. Wij hebben daar gelukkig nog geen problemen van ondervonden.
Dan maar gewoon 2 pakjes ofzo voor zekerheid al bestellen?