6 Reacties

2 jaar geleden

Na een tijdje huilen ze niet meer. Probeer als je tummy time doet hem te stimuleren om zijn hoofdje op te tillen en zichzelf op te trekken. Met speelgoed of je gaat tegenover/naast hem liggen op je buik. Hier huilde ze ook vaak, omdat ze snel moe raakte of uut frustratie. Nu doet ze dit ook maar komt doordat ze naar voren wilt kruipen/tijgeren. Geef hem tijd. En anders op zijn stoeltje als je druk bezig bent.

2 jaar geleden

Reactie op Keysi

Na een tijdje huilen ze niet meer. Probeer als je tummy time doet hem te st ...
Dankje voor de tip, ik ga het proberen.

2 jaar geleden

Even laten mopperen hielp hier. Hij was gewoon gefrustreerd. Bij echt hard huilen dan hielp ik hem mee te stimuleren naar zijn zij met een speeltje. En als ik ga douchen of boven poetsen/ de was dan gaat mijn zoontje mee naar boven. Ik zet hem dan in de wipstoel ( als ik douche) met de deur open en speel kiekeboe enzo 😅. Met poetsen ligt hij op het speelkleed op de grond. Het bed durf ik niet meer. En zet dan vaak kinderliedjes op. Als hij beneden slaapt dan laat ik hem wel liggen in de box, maar zodra hij wakker is dan neem ik hem mee

2 jaar geleden

O ja en zo ook met koken.. in de wipstoel of het speelkleed erbij en dan houdt ie vaak een pollepel of deksel vast 😅. Zijn eigen speeltjes zijn dan niet leuk genoeg

2 jaar geleden

Reactie op Flejorlie

O ja en zo ook met koken.. in de wipstoel of het speelkleed erbij en dan ho ...
Ja precies.. even wennen deze nieuwe fase. Het verandert zo snel allemaal 😋

2 jaar geleden

Ik leg soms iets onder het kleed zodat ze niet kan omrollen!