28 Reacties

5 jaar geleden

En de baby alleen laten? Natuurlijk niet... zou erg dom zijn.

5 jaar geleden

Ik liet de hond wel even snel.plassen grasveld voor de deur maar ik zou geen hele wandeling maken.

5 jaar geleden

Reactie op Meissie

En de baby alleen laten? Natuurlijk niet... zou erg dom zijn.
Nou dat is wel erg veroordelend maar bedankt voor de feedback 馃槅

5 jaar geleden

Nope dat zou ik echt niet doen..

5 jaar geleden

Douchen jullie ook niet als de baby slaapt? Dat kost net zoveel tijd

5 jaar geleden

Ligt eraan of de baby goed blijft slapen. Als je daar van op aan kan kun je best even een klein rondje maken 15 minuten ofzo.

5 jaar geleden

Reactie op Angelakwint

Ligt eraan of de baby goed blijft slapen. Als je daar van op aan kan kun je ...
Ja even plassen en poepen is 5 minuutjes. Ze wordt nooit histerisch wakker en ik heb zicht op de woning.

5 jaar geleden

Persoonlijk zou ik dat niet doen nee. Als je onder de douche staat ben je in de buurt van je baby, als die gaat huilen oid ben je er zo onder vandaan. Als jij de deur uit gaat met je hond ben je niet in de buurt om in te grijpen als er iets is, als je baby huilt bijv. Straks is je baby totaal overstuur en je weet nooit wat er kan gebeuren tijdens jouw afwezigheid. Ik zou de baby lekker in de wagen leggen en meenemen terwijl je je hond uit laat of wachten tot de baby wakker is馃檪

5 jaar geleden

Buurvrouw komt hond uitlaten :)

5 jaar geleden

Reactie op miepje2020

Buurvrouw komt hond uitlaten :)
Ach, wat fijn! Beter geen risico nemen met je mini馃懚馃徎

5 jaar geleden

Ik zou de baby ook nooit alleen thuis laten. Je hebt er geen zicht op. Wat betreft douchen , zet ik indd de camera/ babyfoon naast de douche. Je hebt ook babyfoons die buiten huis bereik hebben. Als je bv in de tuin bezig bent. Miss is dit een optie, maar dat zou ik persoonlijk ook alleen doen als je indd een veldje tegenover hebt ofzo. Maar even een wandeling met de baby is toch ook lekker 馃槉

5 jaar geleden

Wij gaan een honden uitlaatservice nemen het eerste jaar. Smorgens doet mijn man het smiddag lekker lang uit met de service voor het eten nog keer door mijn en is mijn man thuis. Savond laat door mijn man weer.. zo voel ik mij dan niet schuldig tegen over hond. Hond moet echt wel stuk energy kwijt. 5 minuten is dan echt te weinig

5 jaar geleden

Als het even 5 minuten is zou prima moeten kunnen. Je kent zelf het ritme van je kindje wel.... Ken moeders die zelfs hun kinderen van school ophalen...

5 jaar geleden

Reactie op miepje2020

馃檲 ik neem dan de babyfoon (heb er 1met camera) mee. Maar ik durf de hond niet uit te laten als de kleine alleen is. Zoiezo kan ik nu door herstel van een keizersnee de hond niet uitlaten. Als je toch graag de hond uitlaat en hst duurt inderdaad langer dan 5min. Dan zou ik de kleine gewoon meenemen in de kinderwagen (als dat samen gaat)

5 jaar geleden

Ik laat de hond buiten op het pleintje voor onze deur. Wel heb ik de babyfoon bij. Gewoon voor mijn gemoedsrust. Maar blokje rond, zou ik persoonlijk niet doen

5 jaar geleden

Babyfoon meenemen als deze genoeg bereik heeft? Of babyfoon en huissleutel even bij de buren laten (als je een goede band met ze hebt uiteraard 馃槄)?

5 jaar geleden

Reactie op miepje2020

Ik douche als mn vriend thuis is... de hond even laten plassen recht voor de deur zou ik evt wel doen, maar zeker geen rondje. Dan zou ik de kleine meenemen in de kinderwagen/ draagdoek. Ik zou ook nooit een ander kind uit school halen en mn baby thuis laten slapen... Zou echt iets voor mij zijn dat de deur dan dichtvalt en ik de sleutel ben vergeten en ik mn kind binnen hoor huilen maar er niet naartoe kan. 馃檲

5 jaar geleden

Ligt denk ik ook aan je kindje. Die van ons slaapt tussen de meeste voedingen door en geeft dan geen kik of ze is wakker tussen een voeding door. Als ze wakker is zal ik haar altijd meenemen, als ze slaapt zou ik wel 5 min even naar buiten durven. Langer zou ik mij persoonlijk niet comfortabel bij voelen. Is het geen optie om haar in de kinderwagen ipv wieg te laten slapen wanneer je ook de hond wilt gaan uitlaten? Dan loop je zo met haar weg. Wij laten haar ook in de kinderwagen liggen als we buiten zijn geweest en ze nog slaapt.

5 jaar geleden

Reactie op miepje2020

Ja even plassen en poepen is 5 minuutjes. Ze wordt nooit histerisch wakker ...
Nou dan kan het toch prima. Je bent zo dichtbij.

5 jaar geleden

Je hebt ook van die camera's waarmee je met een app op kan kijken als je verder van huis bent. Bij de eerste gaven wij vaak de babyfoon aan de buurvrouw als wij even weg moesten. De buurvrouw had bereik in haar eigen huis, perfect! 馃槃