23 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb al heel wat dingen gebreid en gehaakt, ook voor anderen (truitjes, dekentjes, knuffels, speenkoorden etc.). En voor onze dochter een paar broekjes genaaid, maar daar heb ik minder geduld voor 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op nijn5

Ik heb al heel wat dingen gebreid en gehaakt, ook voor anderen (truitjes, d ...
Hihi die broekjes zijn eitje.. (is ook bijna 't enige wat ik kan maken hoor..) maar als ik der middagje voor ga zitten hebben ik der zo weer 4 gemaakt 馃槅 vind het alleen leuk om ook iets anders te maken nu..

3 jaar geleden

Wat leuk! zou willen dat ik dat kon! 馃槉 Ik haak wel graag, ben begonnen aan een babycape

3 jaar geleden

Reactie op Lientje819

Hihi die broekjes zijn eitje.. (is ook bijna 't enige wat ik kan maken hoor ...
Mijn moeder kan het wel heel goed, die heeft voor ons een mooie speelgoedzak voor aan de box gemaakt. Misschien ook iets voor jou?

3 jaar geleden

Reactie op nijn5

Mijn moeder kan het wel heel goed, die heeft voor ons een mooie speelgoedza ...
Ahh das een leuk idee.. Zal eens op internet zoeken naar voorbeelden 馃槃

3 jaar geleden

Dit is mijn baby nestje (beetje lang werpig )maar was zoo trots.

3 jaar geleden

Wat leuk! Ik naai sinds 5 weken en wil ook voor de beeb beginnen. Zijn die broekjes universeel qua patroon?

3 jaar geleden

Reactie op Nadia88

Wat leuk! Ik naai sinds 5 weken en wil ook voor de beeb beginnen. Zijn die ...
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon 1 model en dan in alle maten patroon uitgeprint dus 50 tm 80 馃槉

3 jaar geleden

Ik ben sinds een week of 2 begonnen met naaien. Ik startte met hydrofiele stoffen en maakte hieruit een hydrofiel doel van 50 bij 50 cm en een washandje. Weg leuk!! Ook zulke leuke stofjes! 馃檲 ik heb zelf ook nog een heel lijstje aan dingen die ik graag zelf zou willen maken deze 8 maanden die nog komen gaan zoals een nestje, broekjes, boxkleed en dekentjes . 馃挭馃徏

3 jaar geleden

Ik wil ook leuke kleertjes naaien! Ben nog wel echt beginner dus zullen vooral broekjes zijn! Mag ik vragen waar je patronen vandaan haalt?

3 jaar geleden

Reactie op Loes55

Ik wil ook leuke kleertjes naaien! Ben nog wel echt beginner dus zullen voo ...
Vooral van pintrest, maar je hebt ook een Facebook pagina met naaien voor baby's (volgens mij hete het zo)

3 jaar geleden

Wat leuk allemaal! Ik bedruk kleertjes en maak stickers. Kan ik zelf ontwerpen of mensen komen met een ontwerp. Wordt heel persoonlijk zo. Ik heb nog niks voor ons kindje gemaakt, nog zo pril en de eerste. Nog heel spannend.

3 jaar geleden

Heb voor de kindjes van mijn zus al veel gemaakt. Van luiertassen tot kleedjes en truitjes. Binnen 2 weken mag ik al niet meer werken. Ben dan nog maar 8w. Zal dan nog tijd zat hebben om voor mezelf te naaien

3 jaar geleden

Dit onder anderen gemaakt.

3 jaar geleden

Konijnen knuffeltje waar de fop aan kan, gelijk meerdere gemaakt zodat ze vervangen kunnen worden als er een gewassen moet worden.

3 jaar geleden

Ik heb nu nog niks gemaakt maar voor mijn dochter heb ik haar halve garderobe gemaakt. Nu nog steeds :) hoewel het soms makkelijker en veel goedkoper is shirts bij primark te halen omdat ze nogal een rouwdouwer is 馃檲 daarnaast ook veel knuffels en dekentjes gemaakt die ik nu weer kan gebruiken.

3 jaar geleden

Ik ga maandag beginnen aan mijn eerste broekje! Heb ook een patroon aangeschaft voor het luierkussen. Zulke leuke stoffen heb je! Ik hoop het naaien snel onder de knie te hebben :)

3 jaar geleden

Dit had ik gemaakt voor mijn metekind. Vanaf ik het geslacht weet laat ik mij ook weer gaan

3 jaar geleden

Deze trappelzak voor in de maxicosi/kinderwagen heb ik voor m'n zoontje gemaakt 2 jaar geleden. Geheel eigen ontwerp. Gevoerd met teddy en kunstbont. Tussenvoering met dikke fyberfill en in wieberruit doorgestikt. Aan 2 kanten een deelbare rits erin zodat het "dekentje" er helemaal af kan. Verder heb ik een berg dekentjes en lakentjes genaaid en gehaakt. Heerlijk om te doen :D

3 jaar geleden

Leuk! Ik haak graag, heb deze set voor mijn beste vriendin gemaakt samen met een grote olifantenknuffel en een muziekmobiel. Nu kan ik eindelijk voor mezelf gaan haken 馃グ