4 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje stond elke keer met een voetje op de buitenkant van z鈥檔 enkel. Die zette ik zelf dan even goed. Misschien blijven rechtzetten voor haar tot ze doorheeft hoe het moet? Hier heeft het geholpen 馃槉

4 jaar geleden

Ik zou me daar nu nog geen zorgen om maken. Het is natuurlijk nog heel erg zoeken naar balans, het is weer allemaal nieuw. Denk aan het kruipen, daar kan ook heel wat aan vooraf zijn gegaan voor ze eenmaal goed konden kruipen. Zo ook met gaan staan en lopen. Die van mij zat bijvoorbeeld op haar knie毛n en trok zich dan omhoog en dan stond ze eerst op de bovenkant van haar voet (op het deel van de tenen, als je begrijpt wat ik bedoel 馃槀) zag er niet heel fijn uit, maar dat was nu eenmaal haar manier op het begin, is ook goed gekomen.

4 jaar geleden

Wat toevallig...vorige week viel het mijn moeder ook op..dat het rechter voetje ook naar buiten stond met lopen..ik denk ook voor een stukje balans.. dus wel herkenbaar!

4 jaar geleden

Dat gaat helemaal goed komen! Onze eerste is te vroeg geboren dus een jaar thuis fysio gehad!! Ze staan met de voetjes naar buiten om beter te kunnen staan! Je zult zien hoe meer ze gaan lopen, hoe beter ze de voetjes recht gaan zetten! Heeft met stabiliteit te maken! Je kan oefenen met trap lopen en dan elke x wanneer ze haar voet op de tree zet deze goed recht zetten! Zo worden de been spieren getraind en gaat ze sneller goed lopen! Ook altijd nieuwe schoenen aantrekken (geen tweede hands schoenen).