8 Reacties

4 jaar geleden

Wat meer naar achteren verstellen? Of andere stand?

4 jaar geleden

Alleen de heupriempjes vast maken. Mijn zoontje moet altijd over die stang heen hangen of daar op kauwen ofzo. Dus die heb ik met alleen de heupriempjes vast zitten🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Alleen de heupriempjes vast maken. Mijn zoontje moet altijd over die stang ...
Thanks voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Marlor

Wat meer naar achteren verstellen? Of andere stand?
Ook geprobeerd maar hij kan niet meer rechtop dan hoe hij nu staat. Vind het zo gek waarom ze zo doet..

4 jaar geleden

Onze meid deed dit laatst ook ja! Ik dacht, die zal wel een verrassing voor ons geproduceerd hebben, maar nee. We weten ook niet waarom ze dit deed. Doet ze af en toe..

4 jaar geleden

Mijn dochtertje (ruim 10 maanden) doet dit ook. Ook in de autostoel en haar stoel aan tafel. Osteopaat zei dat het geen kwaad kan, maar vind het er heel ongemakkelijk uit zien. Nog een baby fysiotherapeut om advies gevraagd en zij gaf aan dat het waarschijnlijk een fase is. Even in de gaten houden maar niet iets om zorgen over te maken. Toch hoop ik wel dat het snel over gaat.

4 jaar geleden

Ons dochtertje ook. Ik heb het idee dat ze er dan uit wil. Als ik haar afleid is het wel altijd snel weer over...

4 jaar geleden

Ik heb nog even gecheckt bij het cb. Zij gaven aan dat het waarschijnlijk zelfstimulatie is. Iets wat veel voorkomt bij kindjes en niet iets om zorgen over te maken 😊