56 Reacties
5 jaar geleden
Naif :) tijdens black friday een hele boel ingeslagen haha Weleda heb ik gekregen en gebruik ik zelf ook. Ik houd het dus bij deze twee producten
5 jaar geleden
Natalis is super lekker en niet al te duur. Balneum gebruik ik af en toe als ze last heeft van droge huid. Weet niet of die kleine dat ook gaat krijgen maar heb het in huis. Heb ook nog Zwitsal staan en van tiny rituals maar dat bestaat helaas niet meer dat was echt mijn favoriet maar is er niet meer馃槰馃槰
5 jaar geleden
Vandaag alles ingeslagen bij de Kruidvat, het meeste van Kruidvat eigen merk (nu 4 voor 5eu), na het lezen van dit artikel:
https://www.dr-jetskeultee.nl/productadvies-babyhuidverzorging/
5 jaar geleden
Wij zullen ook beginnen met Rainpharma omwille van de natuurlijke basis en het zou hypoallergeen zijn! Kan nog altijd overschakelen mocht het toch tegenvallen, maar ben voor mezelf eigenlijk heel tevreden van de producten van RP 馃槉
5 jaar geleden
Ik kan alleen maar Mustela aanraden.
Bij mijn eerste zoontje ook gebruikt en kan daar echt niets slecht over zeggen. Wij gebruiken nu nog steeds alle producten van mustela, mijn zoontje is inmiddels 16 maanden.
5 jaar geleden
Mustela馃槏 maar ik gebruik alleen maar de wasgel, bodyolie of zo nooit gebruikt. Voor de poep gebruikte ik bij mijn eerste dochter alleen talkpoeder (zwitsal), en daarmee bijna nooit rode billetjes gehad. Indien ze toch rood zagen, gebruikte ik Inotyol, werkt supergoed en heel snel!