14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een silicone ijsblokjes bakje... zo druk je ze er ook gemakkelijk uit.. had eerst plastic maar die was zo stuk omdat ik hard moest slaan om ze eruit te krijgen ..

4 jaar geleden

Hi! Ik gebruik de kleine rondjes bakjes van de HEMA. Bereiding groente: gewoon koken, geen zout, afspoelen en pureren. Eerst beginnen met 1 soort fruit/groente en later combineren met iets anders. Bij fruit: half banaantje en een andere soort fruit en pureren. Klaar 馃.

4 jaar geleden

Ijsblokjes ding met siliconen. Als het ingevroren is, kun je het de blokjes eten in diepvrieszakjes stoppen. Dan hoef je niet zo veel ijsblokjes bakjes te kopen. Ik vries nu ze meer eet het eten in in glazen potjes die ik over heb (van potjes eten of sambal etc).

4 jaar geleden

Ik heb wel de bakjes van avent en vind ze heel fijn! De bakjes van de hema zijn wel fijn voor de beginhapjes maar vanaf 7 a 8 maanden worden ze te klein en moet je alsnog andere kopen. Voor de oefenhapjes gebruikte ik ijsblokbakjes.

4 jaar geleden

Avent bewaarpotjes werken bij ons heel goed, zeker als je grote hoeveelheden invriest, je kan deze ook op de kolfmachine gebruiken.

4 jaar geleden

Hier ook een ijsblokjes tree, super handig vind ik. Als het eenmaal is ingevroren, pop ik ze er uit en doe ik de blokjes in een ziplock terug in de vriezer. Nu 6 maanden oud en ze krijgt 2 of 3 ijsblokjes per keer.

4 jaar geleden

Hij eet met de pot mee. Dus hetgeen wat ik voor onszelf kook, eet jij ook alleen dan zonder kruiden ed..

4 jaar geleden

Ijsblokjes bakje van ah met deksel gebruik ik. Na een paar dagen in ziploc zakje. Schrijf op de deksel wat er in zit en datum, aangezien ik meer dingen in een keer maak. Heb ook veel lege olvarit potjes van vrienden gekregen, hier doe ik grotere porties in.

4 jaar geleden

Ik heb op het begin gewoon plastic zakjes gebruikt, en nu gebruik ik de groente / fruitpotjes van olvarit/ kruidvat. Soms krijgt hij een potje en die was ik uit en doe daarin nu het zelf gemaakte eten. Inmiddels eet mijn zoon eigenlijk met de pot mee. Ik gooi het in de blender en dan krijgt hij het de volgende dag. En ik koop ook die groentemix zakjes en doe er rijst, Aardappelen gehakt of kip / vis bij. Spaghetti is zijn favoriet

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Hij eet met de pot mee. Dus hetgeen wat ik voor onszelf kook, eet jij ook a ...
Jij=hij uiteraard

4 jaar geleden

Ik gebruik ook het silicone ijsblokjes bakje. Daarna per groente in plastic bewaarzakjes. Neemt niet zo veel ruimte in en je kan makkelijk doseren.

4 jaar geleden

Ik heb deze, heel tevreden mee! Ook de lepeltjes zijn ideaal 馃檶馃徎 Bekijk Deleca庐 Babyvoeding bewaarbakjes met baby lepeltjes - Moedermelk Bewaren - BPA vrij - Siliconen op: https://www.bol.com/nl/p/deleca-babyvoeding-bewaarbakjes-met-baby-lepeltjes-moedermelk-bewaren-bpa-vrij-siliconen/9200000107570217?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp