14 Reacties
4 jaar geleden
Hi! Ik gebruik de kleine rondjes bakjes van de HEMA. Bereiding groente: gewoon koken, geen zout, afspoelen en pureren. Eerst beginnen met 1 soort fruit/groente en later combineren met iets anders. Bij fruit: half banaantje en een andere soort fruit en pureren. Klaar 馃.

4 jaar geleden
Hij eet met de pot mee. Dus hetgeen wat ik voor onszelf kook, eet jij ook alleen dan zonder kruiden ed..
4 jaar geleden
Ik heb op het begin gewoon plastic zakjes gebruikt, en nu gebruik ik de groente / fruitpotjes van olvarit/ kruidvat.
Soms krijgt hij een potje en die was ik uit en doe daarin nu het zelf gemaakte eten.
Inmiddels eet mijn zoon eigenlijk met de pot mee. Ik gooi het in de blender en dan krijgt hij het de volgende dag. En ik koop ook die groentemix zakjes en doe er rijst, Aardappelen gehakt of kip / vis bij. Spaghetti is zijn favoriet
4 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Hij eet met de pot mee. Dus hetgeen wat ik voor onszelf kook, eet jij ook a ...
Jij=hij uiteraard
4 jaar geleden
Ik heb deze, heel tevreden mee! Ook de lepeltjes zijn ideaal 馃檶馃徎
Bekijk Deleca庐 Babyvoeding bewaarbakjes met baby lepeltjes - Moedermelk Bewaren - BPA vrij - Siliconen op: https://www.bol.com/nl/p/deleca-babyvoeding-bewaarbakjes-met-baby-lepeltjes-moedermelk-bewaren-bpa-vrij-siliconen/9200000107570217?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp