34 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de luvion babyfoon met camera. echt super fijn! en als er een 2e kindje bij komt dan kan je een losse camera erbij kopen zodat je die ook op het beeldscherm ziet!

5 jaar geleden

Reactie op Lau1501

Wij hebben de luvion babyfoon met camera. echt super fijn! en als er een 2e ...
Om welke luvion gaat het ik zie zoveel verschillende 🙈 wordt een beetje radeloos haha. Is het bereik ook goed ? Want hoor wel eens dat de kleine dan al lang wakker is en het scherm bijvoorbeeld vast staat en jij denkt dat die dan nog slaapt.

5 jaar geleden

Ik heb de luvion prestige touch 2. Niet via wifi maar gewoon op het schermpje.

5 jaar geleden

We hebben ons ook geïnformeerd in een babywinkel. Daar gaf de verkoopster aan dat luvion met wifi beter zou zijn in een nieuwbouwwoning, maar als ik de recensies lees, wordt er juist vaak benoemd dat de verbindingen vaak misloopt.. dus we dachten om een alecto dmv200 te kopen, heeft betere recensies.

5 jaar geleden

Wij hebben die van Luvion, Grand Elite. Die kan op WiFi maar hoeft niet. Je kunt er ook meerdere camera's op aan sluiten. Wij gebruiken hem nu sinds 2,5 jaar en bevalt ons prima. 😃

5 jaar geleden

Wij hebben er eentje zonder camera. Mijn vriend werkt in de ICT en heeft alles uitgezocht. Wij wilden geen camera, deze zijn eenvoudig te hacken en dat vinden we geen fijne gedachte!

5 jaar geleden

Reactie op dmc

We hebben ons ook geïnformeerd in een babywinkel. Daar gaf de verkoopster a ...
Hier ook de Alecto aangekocht op black friday 👍

5 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste dochter een alecto dvm 250. Ontzettend slechte verbinding! (Oude woning met 2 etages) Valt vaak weg, geluid vaak onduidelijk en binnen een jaar was hij kapot. Ik kreeg wel een nieuwe van alecto, maar ook deze binnen een jaar kapot. Ga nu voor de luvion prestige touch 2. Goede recensies en vrienden met goede ervaringen. Geen WiFi overigens, dat vonden we te makkelijk om te hacken en gaf geen fijn gevoel.

5 jaar geleden

Reactie op Margreetjes

Wij hebben er eentje zonder camera. Mijn vriend werkt in de ICT en heeft al ...
Bij ons idem dito. Mijn man heeft ook een ict achtergrond en die zei hetzelfde. Wij hebben ook een “gewone” babyfoon om deze reden

5 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

Ik heb de luvion prestige touch 2. Niet via wifi maar gewoon op het schermp ...
Wij hebben die ook zonder WiFi en wonen in een nieuwbouwwoning, geeft geen enkel probleem! Heel tevreden van!

5 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste de alecto dvm 200 en erg blij mee. Bij ons was de kapot gegaan omdat ik hem steeds draaide op z’n snoer wat niet goed is🙈 dus nu hebben we dezelfde weer gekocht en zal ik er anders mee omgaan

5 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Ik wilde er graag 1 die zonder wifi werkt en met een schermpje ivm slechthorendheid

5 jaar geleden

Toevallig is deze in de aanbieding bij de prenetal. Las positieve dingen over Alecto, dus hebben deze alvast aangeschaft:)

5 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Toevallig is deze in de aanbieding bij de prenetal. Las positieve dingen ov ...
Ik heb deze ook besteld ! Komt morgen binnen.

5 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Ik wilde er graag 1 die zonder wifi werkt en met e ...
Wij hadden voor onze zoon eerst een dure van alecto maar het scherm is stuk gegaan.toen maar deze gekocht maar echt, deze is net zo prima voor veel minder geld !

5 jaar geleden

Reactie op Natascha070

Om welke luvion gaat het ik zie zoveel verschillende 🙈 wordt een beetje ra ...
Luvion supreme connect is het. er zit wel iets vertraging in maar dat gaat echt maar 2 sec. Bereik is beneden en in de tuin goed!

5 jaar geleden

Reactie op Natascha070

Om welke luvion gaat het ik zie zoveel verschillende 🙈 wordt een beetje ra ...
en hij is niet op de wifi, dat vonden wij ook wel erg fijn.

5 jaar geleden

Wij hebben zonder camera! De alecto . Super handig ! Je hoort alles en dat vinden wij genoeg 😃😍 werkt voor ons super

5 jaar geleden

Wij hebben een luvion camera. Hiervoor een alecto maar die was al snel kapot, infrarood deed het niet meer. Luvion is wel beter maar vind de kwaliteit van het beeld niet echt geweldig. Ben wel heel blij met camera beeld zo zie je gauw wat er aan de hand zonder direct op het kamertje te staan. Als ik weer een nieuwe moeten kopen ga ik wel weer voor een camera maar niet meer voor de babyfoon met camerafunctie. Meer voor gewoon een camera die op telefoon en tablet kan

5 jaar geleden

Hoi hoi! Toevallig ook net opzoek naar een babyfoon. Heeft er iemand ervaring met deze?