20 Reacties

5 jaar geleden

Ik had hetzelfde. Ik heb het eco merk van de action. Biologisch afbreekbaar. Daar geen last van en veiliger voor de gezondheid geloof ik.

5 jaar geleden

Gewoon dreft gebruiken werkt fantastisch en kan geen kwaad!

5 jaar geleden

Reactie op Muri16

Ik had hetzelfde. Ik heb het eco merk van de action. Biologisch afbreekbaar ...
Zo zien ze er uit. Badkamer is blauw. Ik gebruik de keuken en all purpose ook

5 jaar geleden

Misschien schoonmaakazijn, ruikt wel zwaar maar ik word daar niet benauwd van. Ik herken het wel wat je zegt!

5 jaar geleden

Afwasmiddel of groene zeep gaan bij mij goed qua geur.

5 jaar geleden

Ik gebruik groene zeep voor vanalles, ook de badkamer. Maar is ook wel een specifieke geur 🙄

5 jaar geleden

De badkamer doe ik altijd met dasty badkamerreiniger. Ik ben gauw misselijk maar niet van deze.

5 jaar geleden

Misschien helpt het om een masker op te doen tijdens gebruik van 'sterke' schoonmaak middelen

5 jaar geleden

Misschien schoonmaakazijn, ruikt wel zwaar maar ik word daar niet benauwd v ...
Oeh, nee.. om te kotsen hahaha 🙈

5 jaar geleden

Misschien helpt het om een masker op te doen tijdens gebruik van 'sterke' s ...
Had op een gegeven moment een handdoek voor mijn gezicht om het weg te kunnen spoelen.. masker nog niet geprobeerd.

5 jaar geleden

Reactie op Netje90

Oeh, nee.. om te kotsen hahaha 🙈
Whahahahahaha ja begrijp ik 😂😂😂😂

5 jaar geleden

Neutral? Daar hebben ze ook allesreiniger van geloof ik.

5 jaar geleden

Met de nieuwe badkamer overgestapt op groene zeep omdat antikal volgens de sanitairwinkel niet goed is. Werkt perfect, zeker tegen kalk! Vorige zwangerschap gebruikte ik nog wel antikal dus deed mijn man altijd de badkamer maar het sloeg vaak op zijn longen.

5 jaar geleden

Ik gebruik bref. Je hebt dit zowel voor de keuken als voor de badkamer. Zelf vind ik dit minder hard rieken dan antical. Misschien dat dit voor u helpt 😉

5 jaar geleden

Reactie op Nr2onderweg

Met de nieuwe badkamer overgestapt op groene zeep omdat antikal volgens de ...
Waar koop je die groene zeep?

5 jaar geleden

Frosch. 99% eco

5 jaar geleden

Reactie op babymaart2021x

Waar koop je die groene zeep?
Ik gebruik Driehoek (vloeibaar en zachte zeep), is te koop bij AH, Jumbo, Plus, Deen, Kruidvat, Blokker, etc en online.

5 jaar geleden

Kärcher stoomreiniger, geen schoonmaakmiddelen meer nodig!

5 jaar geleden

Groene zeep

5 jaar geleden

Hi Annette, Ik heb zojuist de badkamer schoongemaakt met dasty, dat maakt ook goed schoon en kan ik verdragen. Mijn man doen ook bijna van alles vandaar dat ik het zelf wilde doen, maar hij kwam kijken en werd vervolgens de badkamer uitgeschopt haha.. Hij heeft de badkamer ontsmet en ontkalkt met een soort antikalk middel.