Bang

jaxx123
18 dagen geleden
Volgen
Ik heb sinds maandag elke ochtend een beetje bruinige afscheiding. Ik ben zo bang dat het misgaat. geen buikpijn. Gans de dag niks enkel smorgens. Heel raar ! Ik heb al een echo gehad ik was nog niet ver genoeg om al veel te zien. Voor die termijn was wel alles oke. (Dit in verband met een eerdere miskraam). Morgen heb ik een echo en zou ik 7w zijn. Pft ik ben er toch helemaal niet gerust in !
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
SB94
18 dagen geleden
Hay, ik heb dit ook een paar dagen gehad.. toen heb ik de VK opgebeld. En ze vertelde dat dit zeker voor kan komen in het eerete trimester.. zolang het maar niet helder rood is en je geen pijn heb of krijgt kan het geen kwaad..
  • Rapporteren
Cuneo92
18 dagen geleden
Helder rood bloed is ook niet per se een probleem hoor, heb ik ook gehad namelijk, en gisteren een super gezonde echo!
  • Rapporteren
PB1
18 dagen geleden
Ik heb al 2,5e week bijna dagelijks beetje bruin bij het afvegen. Verloskundige zegt inderdaad dat het geen kwaad kan zolang het niet rood wordt en je geen krampen krijgt. Maar toch zenuwachtig! We hebben zo de eerste echo en zouden hartje moeten zien kloppen, 7.5w nu..
  • Rapporteren
lenushe
18 dagen geleden
Haay, ik snap je bezorgdheid dat je bang bent ivm ook vorige miskraam. Ik heb ook 6 maanden geleden miskraam gehad. En nu weer opnieuw zwanger me vandaag de eerste echo van 7 week. Ik zou niet te snel bang of conclusies trekken. Kan oude afscheiding zijn of geknapte ader.
  • Rapporteren
Hermeline
18 dagen geleden
Hier ook al sinds NOD bruine afscheiding. De ene dag meer dan de andere, maar wel al bijna 3 weken aan een stuk. Alle professionals die ik ernaar heb gevraagd geven inderdaad aan dat het niks hoeft te zijn. Zolang het niet rood wordt, veel wordt, of met hevige krampen komt. Moeilijk om van je af te zetten...
  • Rapporteren
PB1
18 dagen geleden
Misschien een geruststelling; mijn echo was helemaal goed, terwijl ik dus al 2,5e week bruin bloedverlies heb, vooral bij afvegen. Groei is goed en hartje klopte. Verloskundige zei dat het dus waarschijnlijk kleine bloedinkjes zijn in de baarmoederhals. Kan al van een gekke beweging of niezen zijn. Kan zelfs helderrood zijn dan gaf ze aan. Voorlopig proberen niet teveel zorgen te maken dus. Al is dat lastig...
  • Rapporteren
Sara87
17 dagen geleden
Reactie op PB1
Misschien een geruststelling; mijn echo was helemaal goed, terwijl ik dus al 2,5e week bruin bloedverlies heb, vooral bij afvegen. Groei is goed en hartje klopte. Verloskundige zei dat het dus waarschijnlijk kleine bloedinkjes zijn in de baarmoederhals. Kan al van een gekke beweging of niezen zijn. Kan zelfs helderrood zijn dan gaf ze aan. Voorlopig proberen niet teveel zorgen te maken dus. Al is dat lastig...
Precies dat had ik ook , en mijn 1e echo was ook goed
  • Rapporteren
Mama21
17 dagen geleden
Hoi, heeft er iemand hetzelfde gehad met bloedverlies en een goede echo bij een eerdere miskraam???
  • Rapporteren