40 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Mijn bed wordt niet verhoogd🙈🙈
Nee? Volgens mij werd het bij ons meer verwacht dan dat de keuze er was haha.
5 jaar geleden
Reactie op Baby20202021
Nee? Volgens mij werd het bij ons meer verwacht dan dat de keuze er was hah ...
Ja hier ook, maar mijn bed kan niet op klossen, kratjes zijn best gevaarlijk (en ik hou ook liever mijn bed heel).
Dusja, beetje lastig dan he😅 mijn bed is 65cm hoog, ze hoeven wat mij betreft niet te verschonen, dat kunnen we zelf ook😊😊
5 jaar geleden
Ik ben zelf circa 1 meter 50 en ik heb ons bed niet op klossen gezet, ik ga dit niet doen om de kraamhulp te ontlasten want dan moet ik zelf in en uit mijn bed springen en dat zie ik niet zitten als ik net bevallen ben, ik heb dat bij de eerste zwangerschap ook niet gedaan en daar hebben ze ook niet moeilijk over gedaan dus ik hoop dat dat deze keer ook mee gaat vallen 😅
5 jaar geleden
Wij hebben pas een nieuw bed geleverd gekregen, deze is 73 cm hoog, dus geen klossen nodig. Alleen het nieuwe bed is dus een behoorlijk stukje hoger dan het oude, nu lukt het mij nog wel om er in te klimmen, maar na de keizersnede lukt me dat niet😂 Ik ben zelf maar 1.54m namelijk haha, ik heb een opstapje besteld en afgehaald bij de blokker, nu al mijn beste vriend😅
5 jaar geleden
Dat had ik ook. 🙈 Ik ben ook niet groot en ons bed werd zo hoog dat ik er bijna niet meer op kon komen. Ik heb de kraamzorg gebeld en in overleg de hoge klossen voor de wat lagere mogen ruilen waardoor wij aan 74cm kwamen. Dit vond de kraamzorg goed ze zei het moet ook comfortabel blijven voor jou. Dus mijn tip is overleg even met de kraamzorg. Misschien dat jij dat ook mag doen.
5 jaar geleden
Reactie op Amy_05
Wij hebben pas een nieuw bed geleverd gekregen, deze is 73 cm hoog, dus gee ...
Wij hebben ook pas een nieuw bed en ik dacht dat t ook hoog genoeg zou zijn met 70cm. Hij is al hoger dan ons oude bed en voelt ook als erin 'springen' of 'klimmen'.
Maar... Ik kreeg toch klossen geleverd omdat het minimaal 80cm moet zijn, werd ons verteld.
Van die ienieminie klosjes onder lompe boxspring poten. Zonde om ons bed uit fatsoen te tillen....
Dus hebben we, op mijn helft, een extra matras, van het logeerbed, er bovenop gelegd.
Ik kan nu bijna meedoen op de volgende olympische spelen bij het onderdeel polsstokhoogspringen.
Maar ik ben ook erg blij met mn opstapje/krukje naast mn bed. 😂😂
5 jaar geleden
Ik heb ons bed op kratjes (genoeg kratjes, deel staat tegen de muur, dat verschuift echt niet) want klossen pasten niet ivm te breed hoofd/voetenbord. Ik ben ook maar 1,60, maar met een zon stoofje/ krukje ervoor kom ik er prima in en uit. Ik vind dat de kraamzorg ook een ergonomische werkomgeving verdient, ook als ik dan iets meer moeite moet doen om erin/uit te komen met een krukje. Ze moeten hun werk heel wat jaren doen en als je dan alle ‘net niet hoog genoeg maar vast goed genoeg’ of ‘anders kom ik er zelf niet meer in’ optelt zijn ze regelmatig in een slechte houding aan het werk. Niet alleen tijdens het verschonen van het bed, maar ook bij de verzorging en controles van de kraamvrouw, hulp bij borstvoeding/ aanleggen etc.