14 Reacties
5 jaar geleden
Super leuk! Ik ga het volgende week bekendmaken, vind dit wel een heel leuk idee 馃槏
5 jaar geleden
Oh zo fijn!! Wij werken door corona nog steeds 100% van thuis uit dus ik heb mijn collega鈥檚 al heel lang niet meer gezien.. ik heb hierna nog een week verlof en dan heb ik een teamvergadering met hen geregeld waar ik gewoon de vraag zal stellen of ze het prima gered hebben tijdens m鈥檔 verlof (ik ben hun manager). Ik verwacht daarop een positief antwoord, waarop ik weer zal antwoorden dat ze dan volgend jaar vanaf maart gerust ook wel enkele maandjes zonder me voort zullen kunnen.. veronderstel dat de euro dan snel zal vallen 馃槉
5 jaar geleden
Ik ga het maandag vertellen met een t- shirt aan, zaterdag en zondag aan zwagers en schoonzussen

5 jaar geleden
Reactie op FAMRHIJNS
Eindelijk kan je het ze gaan vertellen, anderzijds hoefde je dan ook niet h ...
Dank je, ja inderdaad dat is dan wel weer een voordeel geweest. Ik had het nooit zo lang kunnen verbergen hadden ze me dagelijks blijven zien (enorme darmenbuik en misselijk!).
Had het zelf ook wel graag met een toetje ofzo verteld dus dat vind ik dan weer jammer dat het niet kan, nuja dat neemt het geluk natuurlijk niet weg h茅 馃槉
5 jaar geleden
Mijn collega en ik waren van ons eerste kindje samen zwanger (met een dikke maand tussen), nu toevallig weer met amper een week ertussen. Wij hebben het samen aangekondigd, met een foto van haar dochter en eentje van die van mij, en dan daaronder een papier: "'t Was niet afgesproken maar 't is wel fijn, dat we opnieuw samen zwanger zijn!"馃榿 met dan veel koekjes, snoepjes en cake.