21 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 6 weekjes en wacht nog een weekje of 2. Dan heb ik men eerste echo ook gehad. Langer zal ik ook niet kunnen wachten want krijg meer buik 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Baby4x

Ik ben 6 weekjes en wacht nog een weekje of 2. Dan heb ik men eerste echo o ...
Ik moet tot 6 augustus wachten op de eerste echo. Zit dan op 7+5. Mijn moeder is jarig op die dag dus hopelijk kan ik mn mond houden tot die tijd en haar een leuk kadootje geven 馃

3 jaar geleden

Wij wachten tot de 1e echo

3 jaar geleden

Hier weten ouders en beste vrienden het allemaal al 馃榿 over een aantal weken zetten we het voor de rest op fb met deze foto. Er zal bij ons dan x 2 boven moeten komen staan 馃檲 vandaag te horen gekregen dat we een tweeling krijgen

3 jaar geleden

Ik ben zelf over 2 weken jarig, wij gaan het dan al vertellen aan onze naaste familie. (Dan 7 weken) en daarnaast gewoon wachten tot 12 weken. Meer onder het mom mocht het verkeerd gaan willen wij het ook delen met onze familie.

3 jaar geleden

Wij gaan wachten tot 11 weken. Dan gaan we een week op vakantie met mijn ouders en wordt het onmogelijk langer de schijn op te houden. We vertellen het de kids dezelfde dag. Tot die dag is het toch echt ons geheimpje. Heeeerlijk. De eerste echo hebben we met 8 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Ludovina

Wij gaan wachten tot 11 weken. Dan gaan we een week op vakantie met mijn ou ...
Ik heb het gister tegen onze zoon van 4 verteld maar hij snapte er nog niet veel van. Bedacht me later ook dat het niet handig is om het nu uit te leggen, straks verteld hij aan iedereen die het wil horen dat hij een grote broer wordt haha.

3 jaar geleden

Wij vertellen het ouders en zussen meteen dit weekend. Na drie jaar MM en geheimhouding hebben we eindelijk iets positiefs te delen 馃檭 Naaste vriendinnetjes krijgen het over drie weken misschien te horen, na de eerste echo

3 jaar geleden

2 augustus dan vieren we de verjaardag van mijn vriend en heb de controle bij de gyno en vk gehad!馃崁 ik ben dan 8+4 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Hermeline

Wij vertellen het ouders en zussen meteen dit weekend. Na drie jaar MM en g ...
Zij wisten ook dat jullie al zo lang bezig waren neem ik aan? Bij mij zijn het alleen mn schoon ouders en zusjes die weten dat we bezig waren. Zij zullen dus ook na dit weekend gaan vragen of ik zwanger ben of toch weer niet?

3 jaar geleden

Mijn ouders weten het al omdat ik in Belgi毛 woon en een oppas nodig had voor mijn zoontje als ik voor de echo moet. Mijn vriend werkt met de late en volgens mij mag partner nog niet mee naar ziekenhuis. Aan de rest (broers zussen) vertellen we het pas na 29 juli als we echo hebben gehad. En de rest nog later

3 jaar geleden

Zij wisten ook dat jullie al zo lang bezig waren neem ik aan? Bij mij zijn ...
Nee we hebben dat nooit gedeeld. Ik wilde niet elke maand de vragen krijgen en wilde onze ouders ook niet belasten hiermee.. Dus nu het eindelijk zo ver is, wil ik het van de daken schreeuwen ;)

3 jaar geleden

Bij mij ookal een buik te zien. Ik heb het mijn ouders en schoonouders gelijk verteld omdat het echt niet de bedoeling was, en omdat het het eerste kleinkind is wat ze krijgen. Ik ben nu 6 weken, en wil het pas rond week 10 bekend maken aan de rest van de wereld.

3 jaar geleden

Mijn ouders weten het al omdat ik in Belgi毛 woon en een oppas nodig had voo ...
Dat vroeg ik me inderdaad af.. of de partner mee mag. Aangezien ik via een behandeling zwanger ben geworden, willen ze de eerste echo in het zh doen i.p.v. bij de huisarts. Huisarts is 50 meter lopen en zh 10 km verderop. Bij de huisarts verwacht ik wel dat mn man mee mag, maar in het zh?馃

3 jaar geleden

Reactie op Hermeline

Nee we hebben dat nooit gedeeld. Ik wilde niet elke maand de vragen krijgen ...
Dat snap ik! Haha.

3 jaar geleden

Dat vroeg ik me inderdaad af.. of de partner mee mag. Aangezien ik via een ...
Bij ons mocht mijn man mee met de eerste echo in het ziekenhuis (Jeroen Bosch ziekenhuis). Ik zal van te voren gewoon even bellen met de poli. In de wachtkamer zagen wij trouwens veel dames die hun partner hadden meegenomen, wellicht toeval?

3 jaar geleden

Ik vind dit ook heel lastig! Ik denk mijn ouders wel bijna rond 6 weken. Ook omdat het dan wat steun geeft mocht er iets misgaan. Denk de rest na de eerste termijn echo 10-12 weken. En werkgever echt pas na 12+ weken.

3 jaar geleden

Bij eerste zwangerschap na de eerste echo (7wkn) de gezinnen verteld, vrienden en rest vd familie pas veel later, na uitslag van de NIPT.. dit keer wachten we tot week 9/10 dan mag iedereen het weten 馃榿 kan niet wachten!!

3 jaar geleden

Ik heb het aan mijn zusje verteld en mijn vriend aan zijn broertje. Ouders na eerste echo dan hopen we een fotootje mee te kunnen nemen 馃榿! De rest daarna pas!

3 jaar geleden

Wij hebben het onze beste vrienden (1 stel) direct verteld na positieve testen. Ouders en zussen willen we het na de eerste echo op 7+3 vertellen. De rest pas na termijnecho en nipt uitslag als we die doen