9 Reacties

4 jaar geleden

Ja dat kan idd gebeuren. Ons oudste zoontje had heel erg last van berg. Wij deden er ook niet heel veel aan, vooral geen shampoo gebruiken in ieder geval. Maar mijn zoontje is toen al zijn haar verloren. Nu gebeurd dat in mindere mate altijd bij baby's, vooral op het achterhoofd natuurlijk maar hun babyhaartjes worden uiteindelijk ook anders. Maar ons zoontje was helemaal kaal.. heeft tot zeker 6 maanden ook last van berg gehad overigens

4 jaar geleden

Kwam niet specifiek door dr leenarts overigens.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Onze dochter had ook flinke plakkaten berg. Mijn zoon ook en die had het echt tot 1 jaar en toen zijn kop kaal geschoren en toen pas ging het weg, maar denk vooral doordat de tondeuse het eraf schraapte. Bij onze dochter wilde ik dat uiteraard niet en heb met zarqa spray gedaan en met een vlooien lammetje er af gekamd. En nu blijft het weg. Wel iets haar verlies maar het meeste zit er nog!

4 jaar geleden

Ik vond die creme voor geen meter werken. Dus heb babyolie gebruikt van zwitsal werkte het beste. Ben niet zo van dat geparfumeerde spul maar je moet wat. En daarna het kammetje gebruikt van dr leenarts.

4 jaar geleden

Hier ook komen paar haartje mee met de berg. Ze heeft al aan de voorkant ietjes minder haar😥 ik doe er zelf niks met de berg. Enkel tijdens het badderen hoofdhuid masseren.

4 jaar geleden

Nesthaar valt sowieso uit.

4 jaar geleden

Onze kleine meid heeft een klein beetje berg op de haargrens bij haar voorhoofd. Kokosolie is de remedie! Valt het haar ook niet van uit :) en veel met het borsteltje erlangs of een kammetje om het eraf te krabben en het blijft daarna weg.

4 jaar geleden

Bij ons werkt moedermelk heel goed. 😂 zodra ik wat zie druppel ik wat er op en is het de voeding er na weg. Wondermiddel dat spul.

4 jaar geleden

Hier van de week gebruikt en werkt echt perfect! Een paar uurtjes laten intrekken en ik kon alles er heel makkelijk uitkammen. Geen haarverlies bij ons, dus wat mij betreft echt een aanrader.