14 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Leooo93
Wij gebruiken bibs maat 3, hij deed hem eerst gelijk weer uit. Toen tijdens ...
Ahaa, misschien moet ik ook zorgen dat ze maar 1 optie heeft meer 馃き
3 jaar geleden
Reactie op Leooo93
Haha je kunt het altijd proberen! Snap best als ze meerdere opties heeft da ...
Daarnet gaf ik de maat 3 tijdens het spelen, geen andere. Maar ze kokhalsde er echt van...
3 jaar geleden
Mijn oudste moest die ook echt niet hebben! Begon ook te huilen en kokhalzen
3 jaar geleden
Ik heb maat 3 besteld en schrok me dood toen ik ze zag 馃ぃ daarna maar weer maat 2 besteld. Hij accepteerde maat 3 wel, maar maat 2 gelukkig daarna ook nog.
Lijkt me echt niet goed die grote spenen 馃槺
3 jaar geleden
Kokhalzen betekend dat de speen te groot is.
Maar als je je druk maakt op de kaak en tanden, zij bibs spenen wel de slechtste keuze, sorry.
3 jaar geleden
Ik blijf ook maat 2 gebruiken, ook al is hij inmiddels 20 maanden. Sterker nog, je kan beter maat 2 blijven gebruiken, is veel beter voor het gebit.
Hoe groter de speen, hoe slechter het juist is voor stand van het gebit. Dus blijf lekker maat 2 gebruiken en skip maat 3.
Want ik heb die maat 3 ook gezien en het is echt veel te groot en te dik.
3 jaar geleden
Kokhalzen betekend dat de speen te groot is.
Maar als je je druk maakt op ...
Oei, waarom zijn BIBS slecht voor het gebit? Is het eerste wat ik daarvan hoor.
3 jaar geleden
Ik ga ook niet voor speen nummer 3. Wat een verschrikkelijk groot gevaarte, lijkt mij niet prettig ook voor mijn dochter 馃槃
Ik denk niet dat alleen de BIBS speen zo slecht is voor het gebit, volgens mij is dat elke speen of duim dat het gebit aantast..
Kindjes die een avent speen of duimen hebben ook een duidelijke stand van de tanden naar die speen of duim staan 鈽猴笍
Op tijd stoppen.. dan komt het echt wel goed met het gebit (ik vrees nu al wel voor die tijd om te stoppen 馃お)
3 jaar geleden
Reactie op DookieSpookie
Oei, waarom zijn BIBS slecht voor het gebit? Is het eerste wat ik daarvan h ...
Is laatst overal in alle media geweest 馃檲 maar eigenlijk zijn alle spenen slecht.
Zolang je de spenen maar regelmatig vervangt voor een nieuwe, is er niet veel aan de hand.