22 Reacties

3 jaar geleden

Oeh ik heb ook al gezocht! Kwam uit op: - badeendje op een doosje rozijntjes geplakt - miniboekje ingepakt met evt een babykoekje - vingerpoppetje met een lange vinger - stoepkrijt figuurtje ingepakt En voor de leidsters een leuk lepeltje met een zakje thee en een chocolaatje eraan? iets in die richting denk ik..

3 jaar geleden

Ik volg! Doe al veel inspiratie op dmv pinterest. Vind een speelgoed diertje met een doosje rozijnen erop ook leuk.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

diertje met daarop een doosje rozijnen is een hele leuke. Die heb ik ook voorbij zien komen op internet.

3 jaar geleden

We hebben een keertje een helium ballon gekregen, vond het een erg leuke traktatie

3 jaar geleden

Reactie op Aukelien36

We hebben een keertje een helium ballon gekregen, vond het een erg leuke tr ...
Ja! Bij ons ook laatst op de opvang. Was een super groot succes 😃

3 jaar geleden

Reactie op babydeN

Oeh ik heb ook al gezocht! Kwam uit op: - badeendje op een doosje rozijntj ...
Bij ons doen ze ook vaak een pakje knijpfruit

3 jaar geleden

Ik ga zelf een tasje doen met een bellenblaas, een knijpfruitje voor op de groep en doosje rozijntjes voor thuis. Bellenblaas vinden alle kindjes geweldig en zo kost t ook niet teveel. Andere ideetjes: Banaan Danoontje/yogolino als bumba neus Soepstengel als hengel Stoepkrijt Zandvormpje Online vind je veel leuke ideetjes

3 jaar geleden

..

3 jaar geleden

Leidsters/juffen worden ook heel blij van iets dat geen chocolade of douchegel is 😅 denk aan een voorleesboekje voor de groep of mooi ingepakte bloem. Een kaartje met eigen geschreven tekst is ook altijd heel leuk om te krijgen (eigen ervaring 🙋‍♀️)

3 jaar geleden

Er is een Facebook traktatie ideeën, daar staan veel suggesties. Zelf doe ik een klein dikkie dik boekje met een dikkie dik hoofdje erop met z'n naam en 1 jaar. Vind de suggestie hier om een voorleesboek voor de juffen te doen ook leuk!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op Dv2020

.
Aah precies dit heeft laatst een ander kindje getrakteerd bij ons op het kdv 😅

3 jaar geleden

Ik ben vlindertjes aan het knippen en doe er knijpfruit of rozijnen onder...

3 jaar geleden

Ik heb deze gereserveerd bij de zeeman bij ons in de buurt! Leuk met een doosje rozijntjes of iets anders te eten 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Yasje91

..
Ooo leuk! Van welk website is dit?

3 jaar geleden

Reactie op MHvdH

Leidsters/juffen worden ook heel blij van iets dat geen chocolade of douche ...
Ja voor de juffen ben ik ook hard aan het nadenken 😂 dan maar geen rituals pakje 😅

3 jaar geleden

Reactie op hulyaD

Ja voor de juffen ben ik ook hard aan het nadenken 😂 dan maar geen rituals ...
Ik kreeg eens een mini vetplantje! Was ook een leuke verrassing. Een gebakje kan ook of cup a soup zakjes voor als de kinderen erg druj zijn 🤣🤣 16u cup a soupje voor de juf lol

3 jaar geleden

Het duurt nog 2 maanden, maar ik heb het vast even uitgeprobeerd. Nu maar hopen dat een ander kindje dit in tussentijd niet ook trakteert 😅

3 jaar geleden

Vinden jullie bellenblaas niet te vroeg voor 1 jarige. Ik ben bang dat ze dat op gaan drinken of dat staafje in de mond doen.