33 Reacties
5 jaar geleden
Mijn man is een ster in bijnamen verzinnen. Het was eerst baby, nu sneeb en sneebede眉s. Hoewel hij snayb leuker vindt qua spelling. Meiso, meino, koala, kikker.
Als hij een slaapliedje voor dr zingt, gebruikt hij wel Emilia.
Dat arme kind weet echt haar naam zo niet, want ik doe vrolijk met m mee met al die rare namen 馃檮馃檲
5 jaar geleden
Ons zoontje heet Tycho, maar mijn vriend noemt hem Tiggy 馃槀 waarna mijn oudste hem verbeterd dat zijn broertje toch echt Tycho heet 馃槀
5 jaar geleden
Onze dochter heet Milou maar haar broer blijft volhouden dat ze Zusje heet of 'mijn baby' 馃槀.. zelf noem ik haar vaak Loetje hihi
5 jaar geleden
Mijn dochtertje heet Millie-Beau, haar bijnaam is Gurkje. 馃槀 omdat ik tijdens mijn zwangerschap cravings had naar augurken 馃槀
5 jaar geleden
Wij gaan haar pas een bijnaam geven als ze ouder is. Zo leert ze eerst haar eigen naam goed.
Ik geef trainingen en coaching op kdvs. Ik kom vaak casussen tegen waarbij kinderen van 1.5 - 2 jaar zichzelf bijvoorbeeld baby noemen omdat ze echt denken dat ze zo heten.
Als de medewerker ze dan noemt bij de naam, zorgt dit voor verwarring en soms boosheid omdat ze door ouders alleen zo genoemd worden als ze bijvoorbeeld boos zijn of gewaarschuwd worden.
5 jaar geleden
Reactie op |Leentje|
Onze dochter slaapt in de puckababy en nu noem ik haar regelmatig pukkie
Haha dat deden wij bij de oudste. Hij heet Stan en sliep ook in de puckababy, dus noemden we hem puckastannie馃ぃ
5 jaar geleden
Onze dochter heet Milou maar haar broer blijft volhouden dat ze Zusje heet ...
Hahaha wat grappig! Ik heet Malou en mijn moeder noemt mij ook Loetje of Louka馃グ
5 jaar geleden
Briljant ik dacht al dat we stomme ouders waren. Onze dochter had heel veel last van reflux en stonk ze soms wat zuur vandaar dat we haar zuurtje noemden. Nu we haar andere voeding geven is het zoetje geworden. En we krijgen het maar niet afgeleerd om haar bij haar echte naam Meyra te noemen.
5 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Hahaha wat grappig! Ik heet Malou en mijn moeder noemt mij ook Loetje of Lo ...
Haha grappig idd 馃榿馃憣
5 jaar geleden
Ik noem mijn dochterje melkolist van alcoholist omdat ze zo extreem hongerig is en altijd de borst wilt. Tja je verzint de raarste namen soms haha heb er n贸g wel meer o.a 'poppedijntje' of 'konijntje'
5 jaar geleden
Hier al heel veel bijnamen versleten 馃槄 Ik ben zo鈥檔 persoon die onbewust steeds met nieuwe bijnamen komt. Ik geloof dat mijn hond inmiddels 100 bijnamen heeft gehad en mijn vriend ook. Mijn dochtertje heeft al de volgende bijnamen gehad: toetie, poekie, melkmeisje, wentelteefje en nu noem ik haal bolletje 馃槀