27 Reacties

5 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ amoxicilline

5 jaar geleden

Ja ik, en ik kreeg amoxicilline

5 jaar geleden

Oh en ik geef bv, maar was geen probleem met deze antibiotica

5 jaar geleden

1 week na bevalling zware blaasontsteking gehad, moest weer een nachtje blijven. Weet niet meer welke antibiotica ik heb gehad 😅 ben in ieder geval blij dat ik weer kan plassen..

5 jaar geleden

En nog een p.s. ik heb er wel een schimmelinfectie aan overgehouden, maar met 1-daagse creme van canesten gyno gelukkig weer verholpen. Baby heeft alleen (daardoor?) ook spruw, is wat hardnekkiger, maar heb daar ook medicijntjes voor sinds 2 dagen nu en ze eet in elk geval weer goed. Wel nog steeds witte tong, maar gaat hopelijk snel ook beter.

5 jaar geleden

Ik mag me helaas ook melden.. voor het eerst in m'n leven een blaasontsteking. Hopelijk is de pijn snel weg! 🤞

5 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

En nog een p.s. ik heb er wel een schimmelinfectie aan overgehouden, maar m ...
Oh no wat shit!

5 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Oh no wat shit!
Hé rizzard, leuke naam heb je je zoon gegeven 😉 hier ook Jesse!

5 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Hé rizzard, leuke naam heb je je zoon gegeven 😉 hier ook Jesse!
Hey dankjewel! Maarrr we hebben onze dochter zo genoemd 😉 het is niet heel gebruikelijk voor een meisje, maar vond het juist daarom leuk, omdat t officieel wel een unisex naam is 😁 het is sowieso een leuke naam

5 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hey dankjewel! Maarrr we hebben onze dochter zo genoemd 😉 het is niet heel ...
Haha, ik zit lekker in m’n eigen bubbel. Ja ook voor een meisje super leuke naam! ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hey dankjewel! Maarrr we hebben onze dochter zo genoemd 😉 het is niet heel ...
Onze zoon van 13 heet ook Jesse maar wel op z'n Amerikaans uitgesproken 🥰

5 jaar geleden

Jup ik krijg Nitrofurantoïne was de beste combi met BV?

5 jaar geleden

Reactie op AH1973

Maar volgens mij scheelt het vrij weinig van amoxicilline

5 jaar geleden

Reactie op Same

Onze zoon van 13 heet ook Jesse maar wel op z'n Amerikaans uitgesproken 🥰
Leuk!!! Ik hou van dat liedje Jessie van Joshua kadison :) Daar is het een meisje maar ik zing het lekker voor m’n zoontje 😜

5 jaar geleden

Ja ik heb blaasontsteking gehad Furabid 100 mg een kuur voor 5 dagen. Bij ontbijt en avondmaal moest ik een pil innemen. Kuur volledig afmaken ook als klachten eerder verdwijnen. Deze kan volgens mijn huisarts in combinatie met borstvoeding.

5 jaar geleden

Reactie op mami_91

Ja ik heb blaasontsteking gehad Furabid 100 mg een kuur voor 5 dagen. Bij ...
In de gebruiksaanwijzing staat dus dat dat niet mag bij zuigelingen jonger dan drie mnd en vlak na bevalling. Zo raar..

5 jaar geleden

Reactie op AH1973

Ja hier ook t advies maar lees eens de gebruiksaanwijzing. Ik schrok er van, maar blijkt gewoon te kunnen..

5 jaar geleden

Reactie op Eldo

Ik mag me helaas ook melden.. voor het eerst in m'n leven een blaasontsteki ...
Ook urine katheter gehad toevallig?

5 jaar geleden

Reactie op laraa

Ook urine katheter gehad toevallig?
Nee helemaal niks van hulp.. ben veel te snel bevallen 🙈 Ik vermoed nu zelf dat die blaasontsteking er al zat voor de bevalling, want ik heb echt giga pijnlijke naweeën gehad.

5 jaar geleden

Reactie op mami_91

Ja ik heb blaasontsteking gehad Furabid 100 mg een kuur voor 5 dagen. Bij ...
Ik heb nu blaasontsteking en slik ook furabid, heb er alleen nu n schimmelinfectie bij pfff 🥳