27 Reacties

4 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ amoxicilline

4 jaar geleden

Ja ik, en ik kreeg amoxicilline
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Oh en ik geef bv, maar was geen probleem met deze antibiotica

4 jaar geleden

1 week na bevalling zware blaasontsteking gehad, moest weer een nachtje blijven. Weet niet meer welke antibiotica ik heb gehad 😅 ben in ieder geval blij dat ik weer kan plassen..

4 jaar geleden

En nog een p.s. ik heb er wel een schimmelinfectie aan overgehouden, maar met 1-daagse creme van canesten gyno gelukkig weer verholpen. Baby heeft alleen (daardoor?) ook spruw, is wat hardnekkiger, maar heb daar ook medicijntjes voor sinds 2 dagen nu en ze eet in elk geval weer goed. Wel nog steeds witte tong, maar gaat hopelijk snel ook beter.

4 jaar geleden

Ik mag me helaas ook melden.. voor het eerst in m'n leven een blaasontsteking. Hopelijk is de pijn snel weg! 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

En nog een p.s. ik heb er wel een schimmelinfectie aan overgehouden, maar m ...
Oh no wat shit!

4 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Oh no wat shit!
Hé rizzard, leuke naam heb je je zoon gegeven 😉 hier ook Jesse!

4 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Hé rizzard, leuke naam heb je je zoon gegeven 😉 hier ook Jesse!
Hey dankjewel! Maarrr we hebben onze dochter zo genoemd 😉 het is niet heel gebruikelijk voor een meisje, maar vond het juist daarom leuk, omdat t officieel wel een unisex naam is 😁 het is sowieso een leuke naam

4 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hey dankjewel! Maarrr we hebben onze dochter zo genoemd 😉 het is niet heel ...
Haha, ik zit lekker in m’n eigen bubbel. Ja ook voor een meisje super leuke naam! ❤️
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hey dankjewel! Maarrr we hebben onze dochter zo genoemd 😉 het is niet heel ...
Onze zoon van 13 heet ook Jesse maar wel op z'n Amerikaans uitgesproken 🥰

4 jaar geleden

Jup ik krijg Nitrofurantoïne was de beste combi met BV?

4 jaar geleden

Reactie op AH1973

Maar volgens mij scheelt het vrij weinig van amoxicilline

4 jaar geleden

Reactie op Same

Onze zoon van 13 heet ook Jesse maar wel op z'n Amerikaans uitgesproken 🥰
Leuk!!! Ik hou van dat liedje Jessie van Joshua kadison :) Daar is het een meisje maar ik zing het lekker voor m’n zoontje 😜

4 jaar geleden

Ja ik heb blaasontsteking gehad Furabid 100 mg een kuur voor 5 dagen. Bij ontbijt en avondmaal moest ik een pil innemen. Kuur volledig afmaken ook als klachten eerder verdwijnen. Deze kan volgens mijn huisarts in combinatie met borstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op mami_91

Ja ik heb blaasontsteking gehad Furabid 100 mg een kuur voor 5 dagen. Bij ...
In de gebruiksaanwijzing staat dus dat dat niet mag bij zuigelingen jonger dan drie mnd en vlak na bevalling. Zo raar..

4 jaar geleden

Reactie op AH1973

Ja hier ook t advies maar lees eens de gebruiksaanwijzing. Ik schrok er van, maar blijkt gewoon te kunnen..

4 jaar geleden

Reactie op Eldo

Ik mag me helaas ook melden.. voor het eerst in m'n leven een blaasontsteki ...
Ook urine katheter gehad toevallig?

4 jaar geleden

Reactie op laraa

Ook urine katheter gehad toevallig?
Nee helemaal niks van hulp.. ben veel te snel bevallen 🙈 Ik vermoed nu zelf dat die blaasontsteking er al zat voor de bevalling, want ik heb echt giga pijnlijke naweeën gehad.

4 jaar geleden

Reactie op mami_91

Ja ik heb blaasontsteking gehad Furabid 100 mg een kuur voor 5 dagen. Bij ...
Ik heb nu blaasontsteking en slik ook furabid, heb er alleen nu n schimmelinfectie bij pfff 🥳