Gister ochtend zag ik het puntje van het 3e tandje onder die doorgekomen die doorgekomen is. Savonds echter kwam ze erg moeilijk in slaap het was duidelijk dat ze pijn had. Zie werd continu wakker en ging huilen met haar handen voor haar mond. Toen ik haar pakte zag ik een licht rood vlekje op haar laken. Bloed.
Inmiddels sliep ze al maar het zat mij echt niet lekker want alhoewel ik vermoed dat het van haar mond kwam wist ik het niet zeker, ik heb geprobeerd te kijken maar ik wilde haar niet wakker maken. Vanochtend zag ik een kies ? boven die doorgekomen is zou dat het bloed veroorzaakt kunnen hebben.
Vanochtend zag ik ook op haar mauw van haar pyjama een bloed vlek. (Van het kauwen erop neem ik aan)
Is dit normaal ? Dat er bloed komt bij het doorkomen van tanden? Bij haar andere 6 tandjes is dit namelijk niet gebeurd
Bloed herken ik hier niet, wel nu met het doorkomen van een kiesje een rode streep op haar tong. Op gebeten? Wordt zo na een paar dagen al minder馃し wat het bloed bij je dochter betreft zou ik het even in de gaten houden. Succes!
Dag mamas
Ik zie nu net weer aardig wat bloed uit haar mond het lijkt erop dat haar tong dus dus misschien op haar tong gebeten ? Ze laat me niet goed kijken