6 Reacties

5 jaar geleden

Ja! Hier 2 weken geduurd. Inmiddels korstje eraf gevallen en mooi genezen.

5 jaar geleden

Hier heeft het 1 dag gebloed je zag duidelijk dat het korstje er te snel was afgevallen. Vouwen nu de luier nog wel steeds om zodat deze er niet overheen schuurt. Het bloed nu niet meer en geneest mooi. Hou het wel in de gaten, het kan op iets anders wijzen (niet om paniek te zaaien..)

5 jaar geleden

Houd dit goed in de gaten. Bij onze eerste kwam ook bloed uit de navel en later wat pus. Ze bleek een infectie te hebben opgelopen door dr luier die eroverheen kwam en moest worden opgenomen in het ziekenhuis.. ik wil je natuurlijk niet bang maken maar het is wel goed om het in de gaten te houden. Uiteindelijk heeft ze lange tijd antibiotica gehad en is het goedgekomen, maar ze was zo klein en kwetsbaar 馃ゲ

5 jaar geleden

Bij ons meisje ook idd nadat de navelstreng was afgevallen. Wij hebben het schoongemaakt met alcohol en een steriel gaasje er op onder de luier. Daarna luier steeds omgevouwen en nu is het helemaal genezen!

5 jaar geleden

Hier ook en ik had de verloskundige gebeld die gaven aan dat het bij het consultatiebureau aangetipt kan worden ik gebruik nu ook steriele gaasjes en heb maandag telefonisch intake bij het consultatiebureau ga ik het even navragen als het dan nog niet beter is

5 jaar geleden

Ik volg ff 鈽猴笍