10 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb blokken van 3+, vind hij super leuk om mee te spelen en om te gooien馃槉
4 jaar geleden
Mijne speelt met de little dutch blokken doos. Ze gaan deels in haar mond maar gaat altijd goed.
Ze vindt t leukste gewoon die ton leeg te gooien.
Stapelbekertjes van fisher price doen t ook goed.
Verder heb je ook nog van die zachte badblokken.
Van schuim zou ik niet doen in ieder geval, ze bijten daar stukken af.
4 jaar geleden
Reactie op babygirlz
Dus eigenlijk qua veiligheid mag dat gewoon?
Het gaat echt om de grootte. De blokken die ik heb staan ook echt plaatjes en letters en cijfers op. Dus in dat opzicht heeft hij er (nog) niks aan.. maar het omgooien van een stapel, dikke prima!
Ik heb een houten set zonder scherpe hoeken of randen
4 jaar geleden
Je moet vooral naar grootte kijken. Als blokjes 3cm zijn kunnen ze niet inslikken geloof ik. Volgens mij zijn die van little dutch vrij groot.
Qua balletjes hebben wij sensoryballetjes. Die zijn stukje groter en makkelijk vast te pakken doordat ze wat zachter zijn.
4 jaar geleden
Ik kijk niet meer naar de leeftijd wat bij een speelgoed hoort. Mijn dochtertje vindt nu al veel speelgoed van 1 jaar saai. Daarnaast kijk ik ook naar hoe veilig en zelfstandig ze ermee kan spelen. Dus geen losse onderdelen, scherp en of te klein. Blokken hebben we nog niet, maar wel van die stappel bekertjes. Stappelen doet ze niet, wel overal slepen馃槄 en tegen elkaar slaan. Laatst nog van die neppe ijsklonten (even groot als haar vuist) van de zeeman gehaald. Ze vermaakt zich door allemaal van een emmertje of eierdoos eruit te halen en weer terug. Ik ben erbij dus let wel op dat het in haar mond niet gaat. Simpele dingen zijn vaak een succes hier ipv baby speelgoed馃き
4 jaar geleden
Naast de houten blokjes zijn wij begonnen aan Duplo. Lekker grote blokken en nu vooral leuk om tegen elkaar aan te klappen of om te gooien als ik een torentje bouw en dalijk als hij wat groter is kan hij zelf er mee bouwen (en weer slopen) 馃檪