14 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben er een matras opgelegd inderdaad. Kan prima! Wij zijn nu een weekje weg :)
4 jaar geleden
Hier ook een matras bovenop de bodemverhoger van een campingbedje bij opa en oma😊

4 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Wij hebben er een matras opgelegd inderdaad. Kan prima! Wij zijn nu een wee ...
Oh top! Dan ga ik dat ook gewoon doen haha! Leek me anders niet erg comfortabel liggen voor de kleintjes! En veel plezier 😄
4 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Hier ook een matras bovenop de bodemverhoger van een campingbedje bij opa e ...

Heerlijk! Ziet er ook heel comfortabel uit, beter dan op zo'n dun matje 🙈 en wat een leuke diertjes hangen er nog boven!
4 jaar geleden
Reactie op Marloes0209
Heerlijk! Ziet er ook heel comfortabel uit, beter dan op zo'n dun matje 🙈 ...
Jaa dat 'matras' wat er bij hoort is veel te hard en dun..
Dit is echt een leuk bedje! Zit ook nog een hor bij die je er aan kan ritsen een muziekdoosje met lampjes echt een leuk ding!
4 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Jaa dat 'matras' wat er bij hoort is veel te hard en dun..
Dit is echt een ...
Super leuk!
4 jaar geleden
Reactie op Marloes0209
Oh top! Dan ga ik dat ook gewoon doen haha! Leek me anders niet erg comfort ...
Sterker nog; ze heeft nog nooit zo goed geslapen 😂😂 de eerste nacht 10 uur en afgelopen nacht 12 uur 😅 of het bedje is zo fijn of de buitenlucht doet haar goed (zitten in een safaritent). Maar dit valt me alles mee hoe de eerste dagen gaan!! Was er echt een beetje “bang” voor haha
4 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Sterker nog; ze heeft nog nooit zo goed geslapen 😂😂 de eerste nacht 10 uu ...
Oh wauw, heerlijk haha! Dat maakt de vakantie al een stuk relaxter haha😂 Ik had dat met de oudste ook, de eerste nacht was altijd een drama om hem in slaap te krijgen, maar daarna ging het goed. Wij hebben rolluiken dus ze zijn heel donkere kamers gewend. Dus heb de vuilniszakken alvast klaar liggen om ramen af te plakken 😂 Voor onze oudste wordt het de eerste keer op de bedden ipv campingbed, ben benieuwd!
4 jaar geleden
Reactie op Marloes0209
Oh wauw, heerlijk haha! Dat maakt de vakantie al een stuk relaxter haha😂 I ...
Vannacht eerste nacht thuis… de beeb is 3 keer wakker geworden 😂😂 zoooo jammer m! We gaan het bedje vanavond ook in de slaapkamer zetten. Misschien is ze uit de co sleeper gegroeid 😂
4 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Vannacht eerste nacht thuis… de beeb is 3 keer wakker geworden 😂😂 zoooo j ...
Haha ohneee, beetje jammer 🙈 ik hoop dat het vanavond werkt! 🤞
4 jaar geleden
Reactie op Marloes0209
Haha ohneee, beetje jammer 🙈 ik hoop dat het vanavond werkt! 🤞
Jaaaa het heeft gewerkt!! We hebben dr eigen bedje in onze kamer gezet. Als het zou lukken dan wilde ik haar toch nog niet in dr eigen kamertje hebben. Kind is gewoon uit de cosleepergegroeid ! Sliep lekker van 1945 tot 0715 man man heerlijk 😀😀
4 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Jaaaa het heeft gewerkt!! We hebben dr eigen bedje in onze kamer gezet. Als ...
Oh lekker! Totaal niet jaloers hier😂
4 jaar geleden
Reactie op Marloes0209
Oh lekker! Totaal niet jaloers hier😂
Hahah jij moet nog op vakantie toch ?
4 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Hahah jij moet nog op vakantie toch ?
Ja wij gaan over een week!😊