Hoi dames die borstvoeding geven,
Hoe doen jullie dat met kleding. Ik heb verschillende t shirts en tops en een voedings BH, maar met al die lagen over elkaar heen zie ik 'door de kleren mn borst niet meer'.
Hoe doen jullie dat?
Liefs
Ik draag alleen een voedingshemdje met een blouse met knoopjes, of voedingsshirt... of alleen een vest erover als ik thuis ben!
Bij de eerste 2 had ik pas weer een bh aan toen ik weer aan het werk ging. 🥲
Voedingsbh met voedingstop en daaroverheen een normaal T-shirt met vest (zonder rits of knopen oid) of een trui. Shirt of trui gaat dan omhoog, en bh en hemdje los maken. Voordeel aan het hemdje is dat je dan niet in je blote buik zit.
Voedingsbh met voedingstop en daaroverheen een normaal T-shirt met vest (zo ...
Ja hier precies het zelfde! Werkt echt ideaal op die manier. Heb zelf allerlei kleuren voedingstopjes dus soms gewoon alleen een vest er overheen en een sjaaltje voor wat meer kleur
Lekken jullie geen melk zonder bh met pads? Ik lek als een gieter. Slaap zelfs met beugelloze voedingsbh. Als er te lang tussen zit word ik nog wakker met een natte tiet
Ik heb verschillende borstvoedings shirtjes, jurkjes en 2 pyamas gekocht. Daaronder een voedingsbh met pads. Evt eroverheen een vest als het koud is. Echt aan te raden hoor dat soort kleding die makkelijk open kan en zonder dat je dan helemaal naakt zit!
Ik draag geen BH die zit me echt in de weg met aanleggen 🙈
Ik heb 2 echte voedings shirts. En andes draaf ik een shirt dat losjes zit en niet strak.
En dan t-shirt omhoog helmpje omlaag.
Ik heb bij zalando handige tops gekocht.. niet net zo'n clipje boven aan maar een soort overslag idee..ziet er niet zo borstvoeding achtig uit.. even zoeken op de site: voeding top. 3 stuks in een pak.
Vooral niet teveel over elkaar doen 😉
Ik moet wel een BH of strakke top aan waar ik zoogcompressen in kn doen, anders loop ik de halve dag met natte plekken. Maar dan over een BH een voedingsshirtje of als ik een voedingshemdje (zit een soort “BH” in) aan heb alleen een vest.
Ik draag hier meestal borstvoedingstops. Hemdje met knoopjes er eventueel over als ik wat netter wil zijn maar vaak gewoon zo met een vestje erover. Een beha draag ik nog steeds niet, na de bevalling last van mijn rug en een beha prikkelt telkens heel onaangenaam, zeker als ik ga voeden en 1 van de cups moet omlaag plooien 🙈 dochtertje is bijna 11 weken.