39 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb meestal overdag een grotere trui aan met daaronder een voedingsbh en voedingstop. In de nacht alleen een voedingstop

4 jaar geleden

Uhm geen lagen aan doen? Ik heb bv shirts met lange en korte mouwen.

4 jaar geleden

Voedingsbh, hemdje en een vest. Vind een vest gemakkelijk ivm eenvoudig open ritsen.

4 jaar geleden

Ik loop al weken in mn joggingbroek, zonder bh, met hemdje en wijde trui 🙈

4 jaar geleden

Ik draag alleen een voedingshemdje met een blouse met knoopjes, of voedingsshirt... of alleen een vest erover als ik thuis ben! Bij de eerste 2 had ik pas weer een bh aan toen ik weer aan het werk ging. 🥲

4 jaar geleden

Voedingsbh met voedingstop en daaroverheen een normaal T-shirt met vest (zonder rits of knopen oid) of een trui. Shirt of trui gaat dan omhoog, en bh en hemdje los maken. Voordeel aan het hemdje is dat je dan niet in je blote buik zit.

4 jaar geleden

Reactie op TS.11

Voedingsbh met voedingstop en daaroverheen een normaal T-shirt met vest (zo ...
Ja hier precies het zelfde! Werkt echt ideaal op die manier. Heb zelf allerlei kleuren voedingstopjes dus soms gewoon alleen een vest er overheen en een sjaaltje voor wat meer kleur

4 jaar geleden

Lekken jullie geen melk zonder bh met pads? Ik lek als een gieter. Slaap zelfs met beugelloze voedingsbh. Als er te lang tussen zit word ik nog wakker met een natte tiet

4 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Lekken jullie geen melk zonder bh met pads? Ik lek als een gieter. Slaap ze ...
Precies dit inderdaad!

4 jaar geleden

Ik heb verschillende borstvoedings shirtjes, jurkjes en 2 pyamas gekocht. Daaronder een voedingsbh met pads. Evt eroverheen een vest als het koud is. Echt aan te raden hoor dat soort kleding die makkelijk open kan en zonder dat je dan helemaal naakt zit!

4 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Nee, alleen tijdens voeden soms uit de andere borst, maar dan hou ik er een spuugdoekje tegen aan.

4 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Zeker wel🙈 In die hempjes blijven de pads ook goed zitten!

4 jaar geleden

Voedings BH en hemd en daarover een vest of iets met knoopjes of een overslag - lange blouse, doorknoopjurk...

4 jaar geleden

Ik draag geen BH die zit me echt in de weg met aanleggen 🙈 Ik heb 2 echte voedings shirts. En andes draaf ik een shirt dat losjes zit en niet strak. En dan t-shirt omhoog helmpje omlaag.

4 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ik loop al weken in mn joggingbroek, zonder bh, met hemdje en wijde trui 🙈 ...
Haha ik precies hetzelfde zit het fijnste voor nu.

4 jaar geleden

Ik heb bij zalando handige tops gekocht.. niet net zo'n clipje boven aan maar een soort overslag idee..ziet er niet zo borstvoeding achtig uit.. even zoeken op de site: voeding top. 3 stuks in een pak.

4 jaar geleden

Vooral niet teveel over elkaar doen 😉 Ik moet wel een BH of strakke top aan waar ik zoogcompressen in kn doen, anders loop ik de halve dag met natte plekken. Maar dan over een BH een voedingsshirtje of als ik een voedingshemdje (zit een soort “BH” in) aan heb alleen een vest.

4 jaar geleden

Ik heb handige en goedkope borstvoedingshemdjes gekocht bij de Bonprix, daaroverheen een vest en klaar😊

4 jaar geleden

Reactie op Mvnorth

Ik heb bij zalando handige tops gekocht.. niet net zo'n clipje boven aan ma ...
Heb je een linkje? Ze klinken heel fijn maar ik kan ze niet vinden bij zalando, krijg allemaal voedingsjurken als ik zoek op voedingstop.

4 jaar geleden

Ik draag hier meestal borstvoedingstops. Hemdje met knoopjes er eventueel over als ik wat netter wil zijn maar vaak gewoon zo met een vestje erover. Een beha draag ik nog steeds niet, na de bevalling last van mijn rug en een beha prikkelt telkens heel onaangenaam, zeker als ik ga voeden en 1 van de cups moet omlaag plooien 🙈 dochtertje is bijna 11 weken.