16 Reacties
4 jaar geleden
Olvarit zit meer suiker in dan in brinta. Ik zou eerder gaan voor havermout, daar zit amper suiker in😊
4 jaar geleden
Ik ontbijt vaak met de normale Brinta en dan eet mijn dochter van nu 9maanden lekker met mij mee. Ze vind het heerlijk
4 jaar geleden
Reactie op Elise1991
Vroeger (dan spreek ik over 5 jaar geleden) zat er honing in Brinta. Dit sc ...
Idioot genoeg zit dit in de gewone Olvarit 8+ ook. Snap er zelf niks van. Geef de bio variant, daar zit het niet in 🤷♀️
Havermout word volgens mij afgeraden onder een jaar, Brinta dan vast ook. Volgens mij omdat het te zwaar zou zijn voor de darmen.
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Idioot genoeg zit dit in de gewone Olvarit 8+ ook. Snap er zelf niks van. G ...
Havermout kan vanaf 10 maanden volgens de kinder diëtist en lactatiekundige Stefan Kleintjes😊
4 jaar geleden
In Brinta zit ook wel wat zout verwerkt en idd de calorieën!
Ik wacht zelf tot de man 1 jaar is ivm het zout!
4 jaar geleden
Ik gebruik havermout, die mix ik voor mijn dochter zodat het wat fijner is. Gaat helemaal prima!
4 jaar geleden
Olvarit 8m+ 240 ml 8 schepjes melk en 3 eetlepels olvarit, dat gaat als laatste papfles elke avond op tot de laatste druppel. Mijn zoontje kruipt en klimt en is de heledag druk met spelen.. daarom eet hij echt veel en blijft hij slank zonder al te veel babyvet. Elk kind is anders
4 jaar geleden
Je zou nog altijd een stukje fruit doorheen kunnen mengen, dan heb je minder schepjes nodig. Doe ik vaak ook. Havermout zou te zwaar zijn om te verteren, maar ieder zijn eigen opvatting hierover. Is thuismerk geen optie? Die van AH is bio en bevat geen honing zover ik de ingredïentes lees.
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Idioot genoeg zit dit in de gewone Olvarit 8+ ook. Snap er zelf niks van. G ...
Dit zag ik dus ook! Het gekke is dat in de 6+ dus evenveel vezels zitten en geen honing, zo stom!! Echt weer een marketing ding. Ik heb nog een pak 6+ liggen en ben nu die van 8+ aan het opmaken. Daarna ga ik denk ik over op havermout. Eerst even fijn maken in de blender, langzaam wat grover tot ze met mijn ontbijt kan mee eten 😊
4 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Havermout kan vanaf 10 maanden volgens de kinder diëtist en lactatiekundige ...
Oh oops.. wij volgen kleintjes ook, maar onze dochter van net 9 maanden krijgt s ochtends wat havermout 😅 we maken het met amandel of kokosmelk.. uiteindelijk eet ze misschien 3 echte happen.. kan geen kwaad toch ? 😅😅
4 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Oh oops.. wij volgen kleintjes ook, maar onze dochter van net 9 maanden kri ...
Nee joh.. ik merk dat ik steeds meer op rapley over ga ook.. hij had zich scheel gegeten in kaki, mocht blijkbaar ook pas vanaf 11 mnd🤷♀️🤷♀️
4 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Nee joh.. ik merk dat ik steeds meer op rapley over ga ook.. hij had zich s ...
😂😂