7 Reacties

vorige maand

Kan het missch niet ook te maken hebben met TOS? Dat ie niet goed kan/durft aan te geven dat ie naar de wc moet? Mn neefje had het ook (heeft ook TOS), niet per se op school, maar meer tijdens het spelen. Weet alleen even niet meer wat mn zus heeft gedaan om het op te lossen...

vorige maand

Reactie op Rizzerd

Kan het missch niet ook te maken hebben met TOS? Dat ie niet goed kan/durft ...
Dat zou zeker kunnen al denk ik het niet, want in andere drukke zettingen zoals een indoor speeltuin, meld hij zich wel altijd.. ik denk dat hij te druk is met spelen en vergeet te moeten plassen..

vorige maand

Zelfde verhaal hier met dochter. 3 weken school, (bijna) elke dag een ongelukje. De ene keer weinig, andere keer een hele natte broek. Vergeten om naar de WC te gaan, te lang wachten omdat ze nog wil spelen. Volgens BSO komt het vaker voor in het begin. Wij zijn weer begonnen met stickers plakken voor iedere dag dat er wel een droge broek is, in de hoop dat dat weer een beetje motiveert.

vorige maand

Hier mijn ene dochter ook ineens elke week ongelukjes en nu gaat ze ook niet meer dagelijks naar de wc om te poepen. Daardoor krijgt ze ook sneller ongelukjes omdat ze het te lang ophoud… Het is thuis een gevoelig onderwerp met veel frustraties 😅 ik probeer het maar een beetje los te laten.. het zal er vast bij horen bij de eerste weken van het naar school gaan Terwijl ze de eerste weken fluitend naar school ging, is ze nu vooral veel boos en moe🙃 ze vind school nog steeds erg leuk maar ik merk dat ze beetje overprikkeld raakt ineens

vorige maand

Hier ook gehad. Vaste tijden wc afgesproken. Hier is juf ook mee gegaan naar wc omdat hij zei dat ze een moeilijke wc hadden. Nu krukje bij wc en geen ongelukjes meer.

vorige maand

Hoe ging je gesprek?

3 weken geleden

Reactie op Sinas

Hoe ging je gesprek?
Goed! Dean krijgt voordat die naar school gaat minder drinken en tijdens drink momenten ook en 2 vaste tijden naar het toilet. Tot nu toe geen ongelukjes meer gehad.