88 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit helaas ook gehad vorige week en dit is doorgezet naar veel bloed-en stolselverlies en werd een miskraam. Wacht rustig af en praat erover.

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ik heb dit helaas ook gehad vorige week en dit is doorgezet naar veel bloed ...
Wat vreselijk voor je, veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Stolsels zijn meestal geen goed teken, hopelijk alles toch ok!

3 jaar geleden

Ik heb een miskraam gehad in januari rond 5 weken. Dat begon op deze manier. Na een paar dagen werd het bloed helderrood als bij een menstruatie. Veel sterkte. Deze onzekerheid is vreselijk. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en het niks ergs is. X

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Wat vreselijk voor je, veel sterkte ❤️
Het is niet fijn nee en zó ontzettend jammer vind ik het. Het hoeft bij jou natuurlijk niet te zijn hè. Het verraderlijke van zo'n forum is dat je allerlei ervaringen te lezen krijgt, maar ieders ervaring is weer uniek. Een goede verloskundige zou jou wel een echo kunnen bieden weer volgende week om weer te checken. Al is het maar om gerust te stellen! Misschien zou je dat kunnen bespreken? Veel sterkte in deze onzekerheid, ik snap hoe je je voelt.

3 jaar geleden

Ik vrees dat dit waarschijnlijk zal mislopen😔... je kan altijd bellen nr verloskwartier voor extra echo...zo kunnen ze je ook beter helpen.bij mij was dit toch zo. Praat er over.en geef jezelf niet de schuld. Nee je tijd.rust uit in je zetel en kijk nr rustig filmpje.ik duim voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ik heb dit helaas ook gehad vorige week en dit is doorgezet naar veel bloed ...
Hoe lang duurde t bij jou voordat t van dit naar echt veel bloedverlies ging?

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Hoe lang duurde t bij jou voordat t van dit naar echt veel bloedverlies gin ...
Meteen dezelfde dag. Het begon met bruin bloedverlies en toen werd dat rood en kwam het er in de namiddag met veel stolsels uit.

3 jaar geleden

Andere verloskundige vragen? Maken ze niet gewoon een echo in zo'n geval?

3 jaar geleden

Ik zou eigenlijk naar spoed gaan en een echo vragen als je geen krampen hebt dan zeg je maar van wel. Ik zou als arts je zeker onderzoeken.

3 jaar geleden

Gewoon zeggen dat je enorme kramp hebt.. En echt enorm ongerust bent en echt nu wil komen. Dat is het enigste wat jou gerust kan stellen dit zou ik ook doen ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

Ik zou eigenlijk naar spoed gaan en een echo vragen als je geen krampen he ...
Zo zou ik het ook doen hoor, mij laten ze zelfs zonder pijn gewoon komen eerlijk gezegd 🙂

3 jaar geleden

Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter met 7 weken enorm bloedverlies en stolsels. Dit bleek een hematoom te zijn. Is uit eindelijk goed afgelopen en inmiddels is ze bijna 3. Ik zou echt aangeven dat je zoveel hebt verloren en graag even wil langskomen. Sterkte 🍀♥️

3 jaar geleden

Het lastige is dus dat ik nog niet veel ben verloren. Ik zie het alleen elke keer met afvegen en de afgelopen dagen zit er steeds een beetje bruin op mn inlegkruisje. Maar het loopt er niet uit ofzo en het is ook niet dusdanig veel dat ik maandverband nodig heb. Wel veel krampen al de hele middag. Ik wacht even af of het doorzet.

3 jaar geleden

Ik kan morgen terecht voor een echo, hoop zo dat het vruchtje ok is 🙏 Ik laat het jullie weten

Reactie op Bibaboeba

Ik kan morgen terecht voor een echo, hoop zo dat het vruchtje ok is 🙏 Ik l ...
Heel veel Suc6 morgen!hopelijk valt het allemaal mee morgen😘

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter met 7 weken enorm bloedverlies ...
Dit geeft me hoop, dankjewel

3 jaar geleden

Na hoeveel dagen kregen jullie rood bloedverlies na bruin? Ik had gister ook bruin bloedverlies met krampen. Maar vandaag nergens last meer van

3 jaar geleden

Och jakkes. Mooi dat je morgen terecht kan! Ik duim voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik kan morgen terecht voor een echo, hoop zo dat het vruchtje ok is 🙏 Ik l ...
Wat fijn! Zal voor je duimen