88 Reacties

3 jaar geleden

😥 sterkte!!

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik heb er een foto van gemaakt, mochten jullie het willen zien. Het is niet ...
Heel erg voor jouw! Veel moed! Ben je 100percent zeker? Waar kan ik foto zien... We kunnen mischien inschatten dan? Virtuele knuffel!

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik ben helaas het vruchtje verloren 😭💔
Wat heftig... het ene moment ben je gerustgesteld en dan dit...😥❤ was het te zien dat het het vruchtje was? Zelf geen twijfel meer?

3 jaar geleden

Heel veel sterkte! ❤️

3 jaar geleden

Wat een ontzettend verdrietig nieuws... Heel veel sterkte 💛

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik ben helaas het vruchtje verloren 😭💔
Och hoe triest! Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte!🍀

3 jaar geleden

Heel erg veel sterkte❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte 😥

3 jaar geleden

Sterkte meis

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Nu helaas toch weer hevige krampen en bloedverlies.. Het kan van het hemato ...
Meid doe rustig aan, ik weet wat het is een week geleden begon mijn miskraam😥 nog steeds heel bizar om te geloven.. het vruchtzakje was leeg en het hartje klopte niet nu een week verder nog steeds last van bloedverlies, veel sterkte! Wat bij mij hielp was dat ik iniedergeval wel bevruchtbaar ben.. warme kruik, bel vriendinnen op , huil als je moet en het gaat echt goed komen heb er vertrouwen in🤲

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik heb er een foto van gemaakt, mochten jullie het willen zien. Het is niet ...
Wat heftig😢heel vee sterkte. Als je de foto wilt delen ben wel benieuwd

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik ben helaas het vruchtje verloren 😭💔
Wat naar! Zo ben je blij met een goede echo en een paar uur later... Heel veel sterkte met dit verlies

3 jaar geleden

Wat verdrietig!! Heel veel sterkte. Knuffel!

3 jaar geleden

Sterkte meid...jouw verloop was exact hetzelfde als bij mij 11 maanden geleden begon het ook met licht bruin hele week en de week daarna kreeg ik klonten 2 dagen. Daarna deed ik zwangerschapstest (just to be sure) en toen kreeg ik ook geen streepje meer dus ik wist dat het over was. Was mijn eerste zwangerschap, was erg verdrietig. Ik wens je heel veel sterkte!!

3 jaar geleden

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst.❤😥

3 jaar geleden

Dit was het vruchtje. Er kwam ook een heel groot stolsel mee, het leek op lever. Ik vond het fysiek echt heel heftig de miskraam, ik dacht echt dat ik doodging. Ik was spierwit, drijfnat van het koude zweet, ik dacht een paar keer dat ik flauw ging vallen, overgeven, diarree, hele pijnlijke krampen.. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Het heeft in totaal denk ik 2 uur geduurd dat het echt heftig was. Nu voelt het weer rustig in mn buik, ik verlies nog wel wat bloed maar het is ok nou. We zijn heel verdrietig maar ergens verbaast het me ook niet, ik had nog maar zo weinig zwangerschapskwaaltjes en al 5 dagen bruine afscheiding die steeds een beetje erger werd. Dat was echt geen goed teken. Ik hoop dat we snel weer zwanger mogen zijn en een gezond kindje mogen krijgen 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Dit was het vruchtje. Er kwam ook een heel groot stolsel mee, het leek op l ...
Ach heftig he en zo herkenbaar. Ik heb hetzelfde doorgemaakt. Mijn vruchtje zag er ongeveer zo uit als op jouw foto.

Reactie op Bibaboeba

Dit was het vruchtje. Er kwam ook een heel groot stolsel mee, het leek op l ...
Fijn dat je het wilt delen...weet ik ongeveer waar ik rekening mee kan houden.. Ik heb op dit moment ook hele heftige krampen en bloedverlies en verwacht ook niet anders dan dat het bij mij mis zal gaan😓 Sterkte en dikke knuffel😘❤️

3 jaar geleden

Wat fijn zeg 🙏🏽