13 Reacties

5 jaar geleden

Ze staan op het moment op VakantieVeilingen! Je kunt ze ook kopen zonder mee te bieden voor 68 euro. Best goedkoop...

5 jaar geleden

Ik heb een ledikant cosleeper. De lya2 van vanasten. Nieuw €109,- ze hebben daar ook ledikant wiegjes, ook redelijk goedkoop. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/co-sleeper-ledikant-lya2

5 jaar geleden

99 eu

5 jaar geleden

Wij hebben dit: M A M A L O T J E - Ikea co-sleeper hack: doe het zelf - M A M A L O T J E https://mamalotje.nl/2019/02/27/ikea-co-sleeper-hack/

5 jaar geleden

Reactie op anne236

Wij hebben dit: M A M A L O T J E - Ikea co-sleeper hack: doe het zelf - M ...
Wij hebben dit ook. Vond het wel handig om het bedje langer te kunnen gebruiken

5 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/baninni-co-sleeper-wieg-aanschuifwieg-elia-donkergrijs/9300000013029109/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158633982-S-1117757416735-9300000013029109&gclid=CjwKCAiAuoqABhAsEiwAdSkVVJVYaVVn1lcmFhhnWHAkwj_T6eyMeX645PFX3QqgJixcMn1A_2CzIRoCISYQAvD_BwE wij hebben deze sinds vorige week binnen (was toen €109,99 geen afprijzing, dus waarschijnlijk in prijs verhoogd) . Stabiele co sleeper, voelt stevig aan en dik en zacht (niet te zacht) matrasje. Hebben er veel vergeleken en ook meerdere besteld, deze heeft esn goede prijs/kwaliteit verhouding! Veel waren onstabiel, hadden een dun matrasje of materiaal voelde niet fijn aan.

5 jaar geleden

Zoek eens naar eentje van Kinderkraft, kochten wij twee jaar geleden op Groupon voor €80 en waren er supertevreden van, gaan het nu opnieuw gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Ze staan op het moment op VakantieVeilingen! Je kunt ze ook kopen zonder me ...
Deze hebben wij ook. Van de week in elkaar gezet en voelt stevig en goed aan😊 is ook lekker ruim en makkelijk om eventueel mee te nemen😉

5 jaar geleden

Reactie op BrendaB

Deze hebben wij ook. Van de week in elkaar gezet en voelt stevig en goed aa ...
Ik heb hem ook van vakantie veilingen. Benieuwd wat iedereen betaald heeft. Dr zelfde stat bij mamaloes voor 129 euro

5 jaar geleden

Reactie op Laiverd15

Ik heb hem ook van vakantie veilingen. Benieuwd wat iedereen betaald heeft ...
Die hebben wij ook! 58 euro geboden 😂

5 jaar geleden

Ik heb ook voor de gekozen. Dit is de enige die ik heb kunnen vinden voor een redelijke prijs met een wat dikker matras. Die andere hebben allemaal een matras van 3 a 3.5 cm dat vind ik echt te dun.

5 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik heb een ledikant cosleeper. De lya2 van vanasten. Nieuw €109,- ze hebben ...
Wat fijn een ledikant formaat😊 Hoe maak je dat vast aan je eigen bed? Of hoeft dat niet? En als je zelf een keer later naar bed gaat, kun je de open zijkant dan dicht maken? Als het kindje alleen in de slaapkamer ligt?

5 jaar geleden

Reactie op anne236

Wij hebben dit: M A M A L O T J E - Ikea co-sleeper hack: doe het zelf - M ...
👍😊 hebben jullie het ledikantje vastgemaakt aan het bed? En hoe doe je het met de open zijkant als je zelf nog niet naar bed gaat?