31 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Maart 2021
Je kan altijd overleggen. Misschien ook wat geruststellender
Ja ik sta sinds 2 weken onder controle in het ziekenhuis ipv de verloskundige. Dus de drempel is dan hoger om te bellen ofzo 🙄. Ik ben daar onder controle ivm antistoffen (rhesus) die sinds kort zijn aangetroffen... vandaar dat ik wat "banger" ben. Ben normaal geen type die overal maar voor belt.. haha lastig.
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Ja ik sta sinds 2 weken onder controle in het ziekenhuis ipv de verloskundi ...
Je kunt je verloskundige ook bellen voor overleg, die is er straks ook in je kraambed. Ik denk ook dat het geen kwaad kan maar beter geruststelling dan dat je toch onbewust stress er van hebt.
Ik sta ook onder controle van de gynaecoloog maar kan altijd mijn verloskundige bellen.
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Bij mij zeggen ze in het ziekenhuis ook. Bij zorgen gewoon bellen ☺ Ik snap je drempel gevoel wel.
5 jaar geleden
Bij mij zeggen ze in het ziekenhuis ook. Bij zorgen gewoon bellen ☺ Ik snap ...
Bij mij idd ook, maar de drempel is hoger en je krijgt je eigen gynaecoloog vaak niet te spreken maar een verpleegkundige die moet inschatten of het nodig is om te komen. Daarom vind ik het fijner om m'n verloskundige te bellen zij is dichterbij en kan ook naar mijn idee beter inschatten of het nodig is om naar het ziekenhuis te gaan.
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Ik begrijp je.
Ik heb ook antistoffen rhesus c, maar hier al een transfusie gehad.
Ik zou dan zeker even bellen met overleggen. Dit gezien een stoot tegen je buik de antistoffen kan gaan aanwakkeren en hierdoor het bloed met je kleine in contact kan komen.
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Ik moet straks even voor de zekerheid op controle komen. Bedankt voor de ti ...
Zh weet vaak wat meer van de antistoffen dan je vk.
Controle voor de zekerheid is niet erg
5 jaar geleden
Hier een anderhalf uurtje geleden keihard en keistom mijn voorhoofd gestoten 😅 ik voel het nog heel hard...
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
We worden onhandiger met de weken denk ik 😂😖
Ja, laat jij ook zoveel vallen op de grond sinds je het amper nog kan oprapen? 🤣🤷🏻♀️ Heb ik voortdurend aan de hand. Haha.. nog even!
5 jaar geleden
Ik ben toen ik 22 weken was ook met volle vaart in de punt van de vaatwasser gelopen, was er vooral van geschrokken dus hebt de VK gebeld denkende dat ze zou vertellen dat het wel goed zou zitten.
Pas toen ik van haar naar het ziekenhuis moest voor een extra echo en bloedtest werd ik bang.. gelukkig niks aan de hand met ons meisje maar ik heb hier van geleerd bij twijfel wel altijd even te bellen..