24 Reacties

5 jaar geleden

Dit is mijn baby buik op 15 weken. Wel 2de zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb dat ook, ben 15 weken. Als ik zit heb ik vooral vetrolletjes 😂😅 denkt dat dit een fase is dat je vooral wat aangekomen lijkt en straks de mooie baby buik tevoorschijn komt😝

5 jaar geleden

Vandaag gemaakt ben morgen 15 week. Heb geen foto met blote buik 😅

5 jaar geleden

Mijn buik op 15 weken 🙈

5 jaar geleden

Bij mij precies het zelfde.. het ziet er voor mezelf uit alsof ik gewoon dik ben.. echter zeggen andere wel dat het echt te zien is en dat het echt een babybelly is

5 jaar geleden

Mijn buikje met 16wkn

5 jaar geleden

Dit was mn buik bij 19 weken, nu tweede zwangerschap 14+4 en lijkt indd nog gewoon een buikvetje 😂

5 jaar geleden

Ik ben bijna 14 weken zwanger en zie nog geen buikje 🥺🥺🥺Ik was al mollig. Ik kan ni wachten tot ik buikje zie😍😍😍

5 jaar geleden

Foto gemaakt op 12 weken ben nu 13 weken bij mij voel het ook alsof er wat corona kg bij zijn 3 kg bij gekomen

5 jaar geleden

Nu 14 wk..😊

5 jaar geleden

14+1 week🥰 tweede zwangerschap en van twins 😍

5 jaar geleden

15 weken🤗

5 jaar geleden

Ik (nu 15w) heb wel een buikje maar vooral gevoel dat ik in de breedte ben toegenomen. Merk het aan bijvoorbeeld onderbroeken die ineens strak zitten. Maar ook iets meer vet op mijn dijen? Hebben nog meer dat? Had dat 1ste zwangerschap niet, toen zag je pas wat bij 18 weken

5 jaar geleden

Reactie op Nora020

Ik (nu 15w) heb wel een buikje maar vooral gevoel dat ik in de breedte ben ...
Heb ik ook! M'n heupen lijken wat voller.

5 jaar geleden

Reactie op Nora020

Ik (nu 15w) heb wel een buikje maar vooral gevoel dat ik in de breedte ben ...
Mijn buik zit er echt al naar mijn vriend wreef gister over m'n heupen en zei ook 'jeetje lukt wel of je heupen breder zijn geworden' hihi dus hier ook al 'uitgedijt'(of hoe schrijf je t)

5 jaar geleden

Bij mij is t gewoon een soort harde vetkwab. Had ik bij m’n eerste ook en ik ben uiteindelijk met 32 weken bevallen maar ik heb tot die tijd nooit een ronde buik gehad 😂 sorry wil je niet ontmoedigen maar t is nu bij mij weer een vetkwab maar ik hou hoop hoor 👍

5 jaar geleden

Ik ben nu 17 weken, er is niks te zien voor anderen. Bij mij ook alsof ik gewoon wat teveel heb gegeten. De eerste zwangerschap duurde bij mij ook even maar voor mijn gevoel duurt dit nu langer..

5 jaar geleden

Reactie op iemandxxx

Ik ben nu 17 weken, er is niks te zien voor anderen. Bij mij ook alsof ik g ...
Bij mij hetzelfde indd eigelijk ook vrij weinig te zien 😅

5 jaar geleden

Reactie op iemandxxx

Ik ben nu 17 weken, er is niks te zien voor anderen. Bij mij ook alsof ik g ...
Dit heb ik ook, en ook 17 weken. Ik wacht met smart op mijn ronde buik, haha. Ik voel me nu vooral dik ipv zwanger

5 jaar geleden

Bij mij is t gewoon een soort harde vetkwab. Had ik bij m’n eerste ook en i ...
Hahahhahaaaa precies dit is het ook bij mij 😂 ik wacht het af