30 Reacties

vor 3 Jahren

Ja nu gaat het nog prima maar ik maak me toch wel een beetje zorgen over de komende maanden haha

vor 3 Jahren

Ja heel vervelend en wennen! Kan nu niet goed op mijn buik slapen nu door de misselijkheid, helaas pindakaas 🤷🏼‍♀️ Denk dat we er maar gewoon aan moeten wennen.

vor 3 Jahren

Pffff ik slaap altijd op m'n zij, maar dat willen de kindjes én m'n nieuwe borsten niet🤣 heel vervelend. (Heb altijd borstmaat 0.0(nog geen aa) gehad en nu ineens wel, wat wat nog pijn doet ook, dus voor mij dubbel nieuw🤣)

vor 3 Jahren

Maakt niet uit hoe ik lig ik word wakker met ontzettend veel rugpijn en ben pas 5+4... vanochtend was het weer 7.00 😩

vor 3 Jahren

Ik slaap altijd op mijn buik.. M'n vorige zwangerschap was dit wel ff een dingetje. Uiteindelijk kon ik alleen nog maar op m'n rug liggen. Als ik op mn zij lag werd ik op den duur wakker omdat m'n buik pijn begon te doen, doordat hij zo zwaar was 🤣

vor 3 Jahren

Ik ben nu 5,5 week en slaap nog steeds half op mijn buik met knie opgetrokken. Gaat nog prima

vor 3 Jahren

Vind het zelf ook heerlijk, lukt alleen haast niet door de gevoelige borsten, morgen de preciese datum aantal weken! denk nu zelf 6 a 7 weken

vor 3 Jahren

Ik ben ook een buikslaper en slaap gewoon nog prima zo. Met mijn zoon had ik pas maanden later dat probleem dat ik niet meer op mijn buik kon slapen, je went er wel aan hoor om op je zij te slapen.

vor 3 Jahren

Gaat me eigenlijk nog wel prima af, maar ook niet altijd fijn inderdaad. Ik wissel af tussen buik en zij. Rug vind ik niet fijn liggen, maar denk dat we daar vast mee moeten oefenen hahaha

vor 3 Jahren

Ik ben ook een buik slaper en het is inderdaad nu zoeken naar een lekkere houding. Een zij slaap kussen is een goede uitkomst voor als op de buik niet lukt! Heerlijk slaapt dat ;-) heb het al jaren en werkt prima!

vor 3 Jahren

Reactie op madelonx

Maakt niet uit hoe ik lig ik word wakker met ontzettend veel rugpijn en ben ...
Hier idd ook.. Alleen ben ik al 7+2

vor 3 Jahren

Reactie op Lindsxx

Hier idd ook.. Alleen ben ik al 7+2
Ah pff vervelend he .. zolang ik zeker ben dat t goed zit vind ik het geen probleem maar ben dan meteen bang dat het slecht is

vor 3 Jahren

Reactie op madelonx

Ah pff vervelend he .. zolang ik zeker ben dat t goed zit vind ik het geen ...
Ja het is zeker vervelend.. En dan die onzekerheid tot je eerste echo is ook killing haha. Heb je verder nog last van kwaaltjes? Bij mij zijn het namelijk alleen mijn borsten en dan krampjes af en toe meer niet.. Heb maandag pas eerste echo ben zo zenuwachtig 😅🙊

vor 3 Jahren

Reactie op Lindsxx

Ja het is zeker vervelend.. En dan die onzekerheid tot je eerste echo is oo ...
Ja echt wel! Ik nog 3 weken wachten op me 1e echo 😫 .. haha ja gevoelige borsten heb ik ook en af en toe van die steken in me onderbuik (lijkt bij me eierstok). Oeeeh spannend ! Na t weekend is zo voorbij ☺️

vor 3 Jahren

Zsm een voedingskussen aanschaffen, die kan je op allerlei manieren gebruiken: tussen je benen, onder je buik als je op je zij ligt, steun in de rug of rond en dan toch op je buik liggen :)

vor 3 Jahren

Ik ben nu rond de 6 weken zwanger... heb gisteren een voedingskussen gekocht.. het is misschien wat vroeg maar vind het heerlijk liggen 😍

vor 3 Jahren

Reactie op Jnn

Ik ben nu rond de 6 weken zwanger... heb gisteren een voedingskussen gekoch ...
Ik wil ook al eentje kopen, lijkt me zalig 😄 waar heb jij jouwe gekocht?

vor 3 Jahren

Reactie op madelonx

Ja echt wel! Ik nog 3 weken wachten op me 1e echo 😫 .. haha ja gevoelige b ...
Oh jeetje.. Nja ik moest ook 2.5 week wachten en die zijn nu bijna voorbij! Gaat sneller dan je denkt gelukkig. ☺️

vor 3 Jahren

Jep.en mijn maag en borsten zijn zoooo gevoelig dat als ik draai of beweeg ik er wakker van wordt🤢. Nieuw patroon ik wordt een paar keer per nacht wakker..ofwel kotsmisselijk...ofwel enorm zin in seks 🙈😬🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 8 weken. Hormonale toestanden?