30 Reacties

vor 3 Jahren

Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben ook een echte buikslaper. Ik zie wel wanneer het niet meer gaat hahaha tot nu slaap ik gelukkig nog prima.

vor 3 Jahren

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik veel gehad aan mijn voedingskussen. Maar weet nog wel dat ik de avond na mijn bevalling direct op m’n buik ging liggen weer, dat was zoooo heerlijk.

vor 3 Jahren

🙋🏻‍♀️ hier ook een buikslaper.. en ik kan geen houding vinden. Lig te draaien en te draaien. Val uiteindelijk wel in slaap, maar het blijft vervelend 😅

vor 3 Jahren

Geniet er nog maar even van... dalijk kan het echt niet meer. Je hebt het gevoel dat je op een ballon ligt. Ik was zoooo blij na mijn bevalling (ks+herstel) dat ik eindelijk weer op mijn buik kon slapen🤣 Nu doe ik het nog zo vaak mogelijk😂😂

vor 3 Jahren

Reactie op zwangervannummertwee

Geniet er nog maar even van... dalijk kan het echt niet meer. Je hebt het g ...
ja, na mijn keizersnede en het herstel (circa 4 weken?) was ik ook erg blij dat ik weer op m’n buik kon slapen 😅

vor 3 Jahren

Ik ben vandaag 6+1 en ik hou van op m’n buik slapen, echter vinden mijn borsten dit niet zo heel grappig meer dus ik moet omschakelen naar zijkant.. kan m’n draai nu echt niet vinden dus ik begrijp je volkomen 😂

vor 3 Jahren

Hier ook een half buik/half zijslaper met opgetrokken been. Red het nog net om zo in slaap te vallen maar als ik te ver naar mn buik draai word ik misselijk. Bij mn 1e al heel snel met 'de wurm' (voedingskussen) gaan slapen. Was even wennen maar sliep er daarna heerlijk mee. Sterker nog, kon er na mn bevalling slecht afstand van doen hahah. Ga de wurm binnenkort maar weer van zolder halen.

vor 3 Jahren

Ik ben ook echt een buikslaper maar heb ook last van gevoelige borsten. Wat nu nog bij mij helpt is een hoek van het kussen onder mijn borstbeen leggen. (dus kussen stukje draaien) zodat er minder lichaam gewicht op mijn borsten drukt. Misschien een tip waar ook iemand iets aan heeft :)

vor 3 Jahren

Ik ben ook een buik slaper met opgetrokken been, vond het al heel snel niet meer prettig ben nu 6+1 en heb nu ook echt gewoon pijn aan mijn borsten als ik wel zo ga liggen. Hoe ik wel lekker lig heb ik nog niet gevonden, hele onrustige nachten met een boel gedraai op dit moment 😔