10 Reacties
4 jaar geleden
Heeft mijn kindje ook. Alleen iets verder van het oor af. Lopen van allerlei lymfeklieren. Ben al naar de huisarts geweest. Die zegt dat het na 4 weken weg moet gaan. Mijne loopt er nu al minimaal 2 maanden mee. Heb morgen een echo van het bultje. Dit omdat ik er een beetje op aandrong.
4 jaar geleden
Mijn kleintje had dat ook. Was een soort talgbultje. Volgens consultatiebureau zeiden ze dat er misschien tijdens de bevalling hij net klem heeft gezeten ermee. Gaat vanzelf weg. Ze hebben tegen mij verteld zodra hij er last van gaat krijgen naar de huisarts gaan, of als het groter word in korte tijd
4 jaar geleden
Hier ook een bultje🙋‍♀️Wilde het bij het CB gaan aankaarten volgende afspraak maar stelt me gek genoeg wel gerust dat meerdere dit hebben. Had er nog geen haast mee gezien het niet gevoelig lijkt en niet groeit ofzo.
Heb jij al actie ondernomen Yasje91? Is daar iets uitgekomen?
4 jaar geleden
Mijn dochter heeft dat ook. Mijn vriend is met haar naar cb geweest voor de prikjes dus ik zei dat hij dat na moest vragen omdat het er al even zat. Daar konden ze het niet vinden 🤷🏼‍♀️ gewoon op de verkeerde plek gevoeld. Schijnbaar waren ze er daar niet zo bekend mee dan? (tegen vriend zei ik achter het oor en toen dacht hij direct achter de schelp). Hopelijk iemand die binnenkort wel advies krijgt..
4 maanden geleden
Toevallig meer baby's die dit hebben? Ik kwam erachter dat m'n zoontje (6 weken) het heeft, aan de rechterkant. Maar ikzelf heb ook rechts zo'n bultje en die heb ik al voor zolang ik me kan herinneren. M'n dochter heeft het niet. Heb over 2 weken weer een afspraak bij het cb dus zal het sowieso navragen maar ben benieuwd of het vaker voorkomt en of het dan ook blijvend is, zoals bij mij