35 Reacties

5 jaar geleden

Heeft die kleine van ons ook... ik volg even mee

5 jaar geleden

Ik volg ook heeft de kleine van ons ook in de nek/kin plooi

5 jaar geleden

Is het geen Baby ENT?

5 jaar geleden

hier ook hetzelfde! in het gezichtje en de nek.

5 jaar geleden

Dan zal het vast niks ergs zijn, als bijna iedereen dit heeft 🙈 zal er wel bij horen denk ik dan. Houden het gewoon goed in de gaten!

5 jaar geleden

Reactie op AH1973

Is het geen Baby ENT?
Ent?

5 jaar geleden

Ent?
Volgens mij is dat baby acne

5 jaar geleden

Dit is denk ik baby acne

5 jaar geleden

Ja die van mij ook, in z'n gezicht en nekje

5 jaar geleden

Volgens mij is het warmte uitslag. Had mijn zoontje ook nadat ik met hem in de draagdoek ben gaan wandelen met net een laagje teveel kleding aan.

5 jaar geleden

Van mij alleen in het gezichtje. Baby acne. Trekt vanzelf weg als het goed is

5 jaar geleden

Is warmte uitslag. Evt wat baby talkpoeder op smeren is t met een paar dagen weg.

5 jaar geleden

Ziet er inderdaad uit als warmte bultjes

5 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook, we dachten eerst babyacne, werd erger en nam toe, met ook gele korsten aan oortjes, toch naar kinderarts geweest, bleek het sebhorroisch eczeem te zijn overal met een infectie (krentenbaard/impetigo) aan de oortjes..

5 jaar geleden

Als het een beetje geel is en korstjes moet je zeker naar de huisarts en niet aankomen, het kan dan krentebaard zijn

5 jaar geleden

Ziet er uit idd als warmte bultjes.

5 jaar geleden

Zou dit ook warme uitslag kunnen zijn? Ik heb haar veel in de draagdoek en ze ligt dan met haar wangetje tegen mij aan waardoor ze veel zweet. Of lijkt dit meer op baby acne? Ze heeft het ook op haar oortjes en in haar nek...

5 jaar geleden

Zou dit ook warme uitslag kunnen zijn? Ik heb haar veel in de draagdoek en ...
Heeft mijn zoontje ook en mijn hulp zei acne. Moest er moedermelk op smeren zei ze en dan bij de volgende voeding het er weer af wassen anders gaat het stinken

5 jaar geleden

Reactie op Ellen-88

Heeft mijn zoontje ook en mijn hulp zei acne. Moest er moedermelk op smeren ...
Mijn dochter heeft er veel last van. Heb je al geprobeerd met de moedermelk? Lukt het?

5 jaar geleden

Volgens mij baby acne!