8 Reacties
5 jaar geleden
Ik herken je verhaal, ik ben wel naar de dokter geweest en het zijn genitale wratten.
Heel vervelend.... Ik schaamde me eerst diep, maar het schijnt al een tijdje in je lichaam te kunnen zitten (hpv virus) en tijdens te zwangerschap uit te komen omdat je weerstand een stuk minder goed is.
Mijn vriend heeft nergens last van ondanks dat het vrij besmettelijk is.
Het kan geen kwaad voor jou of voor de baby, maar het is gewoon niet zo mooi.
Ik zou je wel adviseren om naar de dokter te gaan. Die kan ze namelijk wel wel halen. Dan doen ze door met stikstof aan te stippen. Bij mij zijn ze wel een paar keer terug gekomen, omdat het virus nog steeds in je lichaam zit.. Maar je wilt ook niet dat je straks helemaal onder zit daar...
Ik ben natuurlijk geen dokter, maar dit is wat ik vermoed...
5 jaar geleden
Reactie op RAO08
Ik herken je verhaal, ik ben wel naar de dokter geweest en het zijn genital ...
Kan dat al zo lang in je lichaam zitten dan? Ben al sinds december 2019 samen met mijn partner en weet zeker dat we beide trouw geweest zijn. Ben er ook bang voor als dit het is hij straks denkt dat ik ben vreemdgegaan ofzo
5 jaar geleden
Ik heb net met mijn vriend gepraat en heb toch maar even de dokter gemaild voor een afspraak! wil zeker weten dat het niks ernstigs is. Word er alleen super onrustig van nu 🤦🏻♀️
5 jaar geleden
Reactie op Miichelle91
Kan dat al zo lang in je lichaam zitten dan? Ben al sinds december 2019 sam ...
Dat kan heel lang in je lichaam zitten. Je kunt er zelf geen last van hebben maar je partner wel. Dit is zoals herpes, hier jeb je ook 2 soorten (koortblaasje of soa) van waar je geen last van kunt vinden tot een bepaald moment.
5 jaar geleden
Reactie op Miichelle91
Kan dat al zo lang in je lichaam zitten dan? Ben al sinds december 2019 sam ...
Ja daar schrok ik ook van. Herken ook wat je zegt over vreemdgaan, gaat ineens alles bedenken....
Maar het kan jaren in je lichaam zitten. Ik dacht dat 75% van de mensen het heeft/krijgt. Alleen sommige hebben de pech dat het zich uit in wratjes.
Maar wie weet is het gewoon iets anders 😙 goed dat je de dokter mail