29 Reacties
5 jaar geleden
Je kan een boekje maken (op internet kan je deze gewoon invullen) met redenen waarom je van hem houdt en mooie momenten hebt gehad als stel. En dan misschien als toevoegingen dat je ook erin zet hoe je hem nu al ziet als vader van jullie kleintje?
5 jaar geleden
Ik heb mijn mam een beker gegeven met een foto van onze dochter erin verwerkt.
Wanneer er warme drank in zit (koffie) bijv licht de foto helemaal op.
5 jaar geleden
Reactie op Maart 2021
Ik heb mijn mam een beker gegeven met een foto van onze dochter erin verwer ...
Dit kan natuurlijk ook met een echo foto
5 jaar geleden
Leuke trui of tschirt met persoonlijke tekst,zowat zelfde of opeenvolgend als die van de baby... dan mooi om de 1ste dagen foto s van hen samen te nemen.... kan je een mooie canvas van laten maken...
5 jaar geleden
Hier moet je partner van houden, maar die van mij is onlangs jarig geweest en die heb ik een tattoobon gegeven😊
Hij wil straks iets van zijn zoontje laten tatoeëren
5 jaar geleden
Wij zijn over een paar maanden 5 jaar samen. Ik ben nu bezig met een fotoboek te maken met alle herinneringen van de afgelopen 5 jaar. Zoals alle vakanties, onze eerste foto samen, foto's van ons eerste huisje enz. Ook omdat we dan herinneringen blijvend hebben zodat het niet snel vergeten wordt in de nieuwe fase
5 jaar geleden
Happysocks heeft matching sokken voor papa en baby, ook een leuk kleinigheidje voor erbij!
5 jaar geleden
Ik heb een papa to be box besteld van Hip&Mama maar ze hebben ook losse artikelen waaronder leesboek mijn papa is de beste :-)
5 jaar geleden
Ik heb vandaag oa deze besteld voor de verjaardag van mijn vriend!
https://www.yoursurprise.nl/gepersonaliseerde-boeken/volwassenen/ollimania-beste-vader-van-de-wereld?artikelcode=323014
5 jaar geleden
Ik heb mijn vriend dit t-shirt gegeven. Ik vond hem op bol.com. Hij moest er wel om lachen.

5 jaar geleden
Feetje heeft hele lieve pyjama’s voor papa en baby die matchen (family edition) de baby variant daarvan is marine. Mijn vriend vond het een heel leuk cadeau.
5 jaar geleden
Reactie op AH1973
Het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is hier eerder voorbij geko ...
Hier was het boekje een groot succes! Mijn mag is absoluut geen lezer, maar dit boekje was zo uit!