18 Reacties

2 jaar geleden

😂 Ik ben dus echt een loedermoeder hier in hoor. Vergeet de dag van de leidster ook altijd. Ben al blij als ik die kids op tijd aangekleed met tas en al op die plek krijg.

2 jaar geleden

😂 Ik ben dus echt een loedermoeder hier in hoor. Vergeet de dag van de lei ...
Okay gelukkig 😂 ik doe volgend jaar wel mee

2 jaar geleden

Ja meestal eind van het jaar krijgen de juffen/meesters iets leuks, als afscheid en bedankje. Het is niet raar wat je vraagt, het is je eerste kind dus heel logisch🤗

2 jaar geleden

Reactie op Skilic

Ja meestal eind van het jaar krijgen de juffen/meesters iets leuks, als afs ...
Okay top! Dan weet ik dat. Ja, het zou soms handig zijn als er een gebruiksaanwijzing bij zat, als je een kind krijgt haha.

2 jaar geleden

Als (basisschool)juf zijnde: een oprecht dankjewel is ook echt helemaal goed!

2 jaar geleden

Reactie op Wicky2

Als (basisschool)juf zijnde: een oprecht dankjewel is ook echt helemaal goe ...
Doe ik dat sowieso morgen! 🤗 dankjewel!

2 jaar geleden

Okay top! Dan weet ik dat. Ja, het zou soms handig zijn als er een gebruiks ...
Hahahah ja inderdaad😁

2 jaar geleden

Ik heb een pot hartjessnoepjes gegeven en sleutelhangers met juffenspreuken erop. HARTstikke bedankt voor het leuke jaar. Zelf werk ik in de opvang, 65 kinderen op onze locatie. En van maar 3 kregen we iets, maar t bedankje zegt eigenlijk meer. Maar ook dat kon er bij de meesten niet af helaas. En er zijn weer kinderen gestopt zonder zelfs maar afscheid of dat we ervan wisten 😬 Heeeel jammer

2 jaar geleden

😂 Ik ben dus echt een loedermoeder hier in hoor. Vergeet de dag van de lei ...
Hahahaha! Heb ik ook🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ik heb een pot hartjessnoepjes gegeven en sleutelhangers met juffenspreuken ...
Ik heb er eigenlijk geen seconde over gedacht om specifiek te bedanken voor het jaar… na de zomervakantie gaat hij weer naar dezelfde peuterspeelzaal met dezelfde juffen. Als hij met 4 jaar naar de basisschool gaat dan wilde ik ze wel bedanken. Maar nu vond ik dat eigenlijk een beetje onzinnig 😅

2 jaar geleden

Ik werk zelf op de opvang en ontvang echt niet van iedere ouder een presentje maar wij voelen ons altijd erg gevleid als een ouder op welke manier dan ook aan ons heeft gedacht ☺️ zo krijgen we tekeningen tot kaartjes tot lekkernij. Het is absoluut niet verplicht maar de waardering krijgen voor het met liefde zorgen voor de kids is wel heel tof! 👌🏼 Aan de opvang van mijn meiden heb ik een klein doosje Merci gegeven en ze hebben allebei een tekening gemaakt. Juf was heel erg blij😄

2 jaar geleden

Dat ben ik niet van plan. Met trakteren ivm verjaardag doe ik er ook iets voor de leidsters bij en af en toe tussendoor eens een pak koeken oid omdat ik dat dan een keer leuk vind en niet omdat het “moet” ivm een speciale dag. Dit keer stoppen er leidsters die we niet meer na de vakantie terugzien, die krijgen een tekening en mondeling bedankje. De rest wens ik een fijne vakantie en zien we daarna weer terug.

2 jaar geleden

Reactie op Saskia__

Ik heb er eigenlijk geen seconde over gedacht om specifiek te bedanken voo ...
Hahaha ja ze is maar 3 maanden psz geweest zelfs. Maar ze doen veel aan activiteiten dus wou kleinigheidje geven. Omdat ik zelf weet hoe leuk t is als je wat krijgt. Maar gewoon t bedankje vind ik zelf ook al leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Saskia__

Ik heb er eigenlijk geen seconde over gedacht om specifiek te bedanken voo ...
Precies dit… vind het zo overdreven altijd maar cadeautjes te moeten geven en ouders die elkaar willen overtreffen.. Ik heb de juffen bedankt voor dit schooljaar en een fijne vakantie gewenst! In oktober gaat mijn zoontje stoppen bij de psz omdat hij naar het kdv gaat nu ik weer ben gaan werken, dan maken we wel een afscheidscadeautje voor ze en dat doe ik ook als hij uiteindelijk weg gaat bij het kdv voor de basisschool.. daar tussenin zal ik dan ook maar de loedermoeder zijn 😂

2 jaar geleden

Precies dit… vind het zo overdreven altijd maar cadeautjes te moeten geven ...
Eens! Ik zag gisteren moeders met tassen vol cadeaus aankomen, voelde me in dat opzichten een beetje lullig dat ik niks had. Maar vind die tassen vol dan ook wat overdreven, ik bedoel het is hun baan en ik waardeer alles wat ze doen en ben enorm blij met ze, maar het zijn geen vrijwilligers die op m’n kind passen 😬

2 jaar geleden

Eens! Ik zag gisteren moeders met tassen vol cadeaus aankomen, voelde me in ...
Oh wow! Nee hoor, volgens mij is dankbaarheid altijd nog meer waard! Ik ben blij dat de juffen(en meesters) er zijn, maar ze krijgen inderdaad ook gewoon betaald er voor! 😅

2 jaar geleden

Ik heb een heel moeilijk jaar gehad, en vorig jaar zomer had ik een kaartje met een aantal waaiers gegeven om ze een fijne vakantie te wensen en omdat mijn zoontje ook vakantie had. Dat was op het kinderdagverblijf. Daar werken ze het hele jaar. Maar ze waren zo dankbaar. Dit jaar heb ik leuke zomerbekers en rietjes met een fles ranja en een kaartje leuk ingepakt. Om aan te kondigen dat mijn zoontje weer vakantie heeft

2 jaar geleden

Bij ons blijft het kinderdagverblijf de hele zomer open, dus wij doen niet een bedankje o.i.d. Toen mijn dochter naar een andere groep ging op het kinderdagverblijf heb ik wel een cadeautje aan de leidsters gegeven. Heb toen een geurkaarsje gekocht en daar een kaart aan gehangen met een foto van hen en mijn dochter erop