18 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochter van bijna 4 krijgt van mijn ouders een pop van little dutch het is een stoffen pop dus ze kan er ook mee slapen. Zit in een stoffen reiswiegje super lieve leuke pop. Daarnaast krijgt ze van ons ook een paar kleine cadeautjes zodat zij ook een soort kraamdoos heeft.

5 jaar geleden

Same here. Ookal kijkt ze uit naar de zus zij krijgt een LOL pop. De zus gaat nog veel cadeaus krijgen

5 jaar geleden

Hier ook nog aan het denken voor een groot cadeau. Mijn dochter is 7 jaar en kijkt ook heel erg uit naar de zusje. Dacht misschien een ketting met hun beide initialen.

5 jaar geleden

Wij geven aan onze dochter de vtech kindercamera. Ze speelt daar bij een vriendinnetje altijd mee en kan ze foto's van haar kleine zusje maken 😊

5 jaar geleden

Onze dochter krijgt een fiets (ze wordt 4 in mei). Was dus sowieso al het plan maar nu combineren we dat met zus worden

5 jaar geleden

Onze dochter word bijna 6 als haar broertje komt. Ze wil al heel lang een bepaalde barbie en een Verkleedjurk die heb ik dus gekocht voor haar.

5 jaar geleden

Hier een grote zus van ruim 3 jaar die heel erg van make uppen houdt. We willen een make up pop kopen voor haar als grote zus cadeau. Leuk om te zien dat meerdere dit doen!! Ik zat namelijk met hetzelfde idee in mijn hoofd.

5 jaar geleden

Reactie op CarlijnF

Onze dochter krijgt een fiets (ze wordt 4 in mei). Was dus sowieso al het p ...
Onze dochter krijgt ook een fiets, ook bijna 4 ☺. Zelf heeft ze een knuffel uitgezocht voor haar broertje.

5 jaar geleden

Wij zijn ook aan het nadenken wat we haar geven. Ze krijgt zoiezo een nieuw knuffeldoekje met naam voor in bed, als de baby geboren word krijgt die dezelfde alleen dan ander printje (mijn dochter vind het heel leuk om zelfde dingen als de baby te hebben). Ik zie hier ook nog wel leuke ideeën staan. Ze is 4,5 en gek van barbies en verkleden. Dus denk dat ik daar wat mee doe! Verder heeft ze wat jurkjes in zelfde printje als ik boxpakjes vd baby heb, dit laat ze nu al met trots aan iedereen zien!

5 jaar geleden

Ik heb voor onze dochter van 2,5 jaar wat kleine kadootjes gekocht zodat zij ook zo nu en dan een leuk kadootje krijgt. I.p.v 1 keer een groot kado.

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn dochter (bijna 3) een kinderwagen gekocht + nieuwe pop. Kunnen we samen wandelen met de "baby's" straks 😄

5 jaar geleden

Misschien leuk als ze een baby born krijgt die ook geluidjes maakt als een echte baby. Met leuke accessoires erbij zoals een kinderwagen. Kan ze jou imiteren als jij bezig bent met de kleine..

5 jaar geleden

Onze dochter van 3 krijgt van haar broertje een ballet pakje.. Ze is helemaal weg van de film ballerina en doet alle pasjes na. Dus denk dat ze het pakje wel leuk gaat vinden..

5 jaar geleden

Ja leuk idee. Wij geven onze zoon van 4 jaar als zijn broertje komt, 2 konijntjes:-) zouden we sowieso al doen maar dan heeft hij ook iets om mee bezig te zijn

5 jaar geleden

Wij betrekken onze dochter er bij. Ze is bijna 7. Ik heb haar gezegd dat omdat ze zo goed helpt nu ik zwanger ben en we zo trots op haar zijn, ze als de baby is geboren een cadeau voor haarzelf mag uit zoeken en dat ze maar eens moet nadenken wat ze dan graag zou willen hebben.

5 jaar geleden

Iemand nog leuke suggesties voor meisjes van 1 en 3?

5 jaar geleden

mijn zoontje van 5 geeft van zichzelf een cadeautje aan de baby ipv wij hem een cadeautje. hij vindt het super spannend

5 jaar geleden

Reactie op I18

Ik heb voor onze dochter van 2,5 jaar wat kleine kadootjes gekocht zodat zi ...
Ga ik ook doen.